Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Tuesday, 15 November 2011

Serius : Gadis Dan Bulu Tangan yang Lebat (11 PHotos)

Ini semua adalah benar kerana ramai gadis mempunyai bulu tangan yang begitu lebat. Adakah mereka tetap cantik di mata anda? Seboleh-bolehnya jangan menilai dari luaran tetapi pada hatinya.


asiantown

8 comments:

si macho said... Best Blogger Tips

mcm melampau sangat je panjang nye tu .dye cukur kot tu - . -"

Anonymous said... Best Blogger Tips

itu baru bulu tangan...

minoari89 said... Best Blogger Tips

ada kelebihan la 2...tersurat n tersirat..

Nur FatIn aDiLah bT azMi said... Best Blogger Tips

BETUL lah cakap SI MACHO ni. mybe sebab ckur lah tu. kalau kita cukur kan. bulu kat area tu akn tumbuh blik dn lg pnjang. diumpamakn mcm cabut rumput dihalaman rumah la. erk ahahh

Anonymous said... Best Blogger Tips

muke jer cun..heheh..lagi kerap cukur lagi cept tumbuh..kalo tmpt sulit tu enth lah x leh dibayangkan lah..so yg kaum hawa sentiasa jage yea..hehehe..

Anonymous said... Best Blogger Tips

aduss..mimpi ngeri aku pas ni~~

feza said... Best Blogger Tips

moralnya.jangan cukur bulu tangan

ben xii said... Best Blogger Tips

fuckkkk~

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...