Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Monday, 14 November 2011

Genius : Apabila Seorang Lelaki Terlalu Minat Bermain Bola Keranjang (8 Photos)

Seorang lelaki yang begitu meminati bola keranjang mencari alternatif lain kerana sekitar dia tidak mempunyai gelanggang bola keranjang. Jadi ini cara dia untuk bermain bola keranjang.

 acidcow

13 comments:

kikoq said... Best Blogger Tips

huhu..budunya

Anonymous said... Best Blogger Tips

Kikoq...itu bukan budu. .tapi dia ada kesungguhan utk bermain. ...bak kata pepatah di mana ada kemahuan d situ ada jalan. ..

Anonymous said... Best Blogger Tips

@kikoq
bodohnya kikoq ni..

Anonymous said... Best Blogger Tips

hahahah tau tkpe, bende ni pon dia kata bodoh, nampak na kau ni hidup mewah tk pernah barusaha

Anonymous said... Best Blogger Tips

sebenar nya kikoq yg budu.. Kesian la awak ne, x tau menilai erti usaha..

Anonymous said... Best Blogger Tips

kikoq memang semula jadi bodoh.. Hahaha

Anonymous said... Best Blogger Tips

kikoq nie sbnrnnye xde otak kretif lansung..itu pasal die ckp mcm 2...ni kompom dok bwh ketiak mak je...wakakaka

Anonymous said... Best Blogger Tips

Hahaha aku sokong tu. ...kikoq memang BUDU

Anonymous said... Best Blogger Tips

ak pon nk smbung gak lar.. budu nye kikoq kata org budu..da dia idup ssh..tpaksa lar pakai ape yg ade.. learn to respect others ya kikoq. -husen-

Cr4ZyNooB said... Best Blogger Tips

haha aku pun sokong korang smua yg kikoq MEMANG BUDU ~ ! org tu ada usaha + dia mmg pandai utk mencari cara yg lain utk main bora keranjang walaupun dia x de gelanggang utk main. . .KAW YG BODOH KIKOQ !!

Anonymous said... Best Blogger Tips

kesian nya tgk budak tu.....yg penting ada minat semua ok ja tu,.....tp apa pun...aku sokong semua yg maki c kikoq...BODOH,!!!!

azri said... Best Blogger Tips

KIKOQ SANGAT BODOH!!!
KIKOQ SANGAT BODOH!!!
KIKOQ SANGAT BODOH!!!
KIKOQ SANGAT BODOH!!!
KIKOQ SANGAT BODOH!!!
KIKOQ SANGAT BODOH!!!
KIKOQ SANGAT BODOH!!!
AKU SEBAGAI BASKETBALLER MENGATAKAN..
KIKOQ SANGAT BODOH!!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

x tgk iklan milo ke kikoq ni xda raket pakai slipar jepun pn boleh smash...

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...