Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Thursday, 14 November 2013

WTF : Sekitar Festival Kesenian Seks 2013 Di Guangzhou (15 Gambar NSFW)

Sekitar Festival Kesenian Seks 2013 Di Guangzhou.
Festival ini memang untuk orang dewasa dan bilangan pengunjung memang di luar jangkaan. #WTF. Yang paling tak boleh diterima adalah budak kecil juga ada di dalam festival ini. Sepanjang festival ini pelbagai aktivti dijalankan dan gaya seperti PC Expo kita tetapi yang ini hanya untuk itu itu itu sahaja. 

14 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

1st!! orang perak makan taik!! orang perak bodoh dan x bertamadun!!!!

Shin Chan Comel said... Best Blogger Tips

ramainya warga emas kat situ!!! perempuan tua pun ada...

New Entry "10 Tempat Menarik di Hong Kong"

Anonymous said... Best Blogger Tips

pangkal tetek pun nak tutup ke? bukan nmpk puting pun? bangang tul!

-perak man

Anonymous said... Best Blogger Tips

cina bodoh kt negara sendiri
samala mcm melayu bodoh kt negara sendiri
-anon pedasss

Anonymous said... Best Blogger Tips

melayu semayang pun mesjit cina bikin!
harp tui!

Anonymous said... Best Blogger Tips

Erm bngsa kote kcik,lembik,cpt pncot. Tpi tang sek kuat. Sb 2 g njn mrapu2 ular la pela.untk kuatkn seks.

Anonymous said... Best Blogger Tips

patutlah bangsa China brjumlah 1.7 bilion, asyik memantat je kerjanya.

Anonymous said... Best Blogger Tips

cool~

yob mau kejor lu.. said... Best Blogger Tips

anon plg atas tu krg ajar la.mulut longkang sumbat najis haram..jga cikit bahasa tu ek..ckp org perak bodoh la mcm2 lg..awat ang tu bijak la sgt..aku ni ha org perak smpai khidmat diguna ke negeri sabah bertugas sni..ko per jasa pon..

Anonymous said... Best Blogger Tips

khidmat kau diguna byk negeri sbb kau macai lahanat blh dicucuk hidung mcm babi buat keje smpi malam! pi mampos la kau macibai!

Anonymous said... Best Blogger Tips

pengkomen di atas semua bodoh nak mampos!

Anonymous said... Best Blogger Tips

pengkomen datuk nenek kau cikgu mana ajar kau bodo macam babi
-Fauzi Juan

Anonymous said... Best Blogger Tips

korang smua bodoh sbb sokong BN.aku org selangor jugak pandai..barang smu naik korang bising,mase PRu aritu sokong BN pasal...bodo cam lembu laa korang nie..

Anonymous said... Best Blogger Tips

suma bodo macam anjing

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...