Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Monday, 19 November 2012

Cool : Tropical Islands Resort, Hutan Hujan Tropika Indoor Terbesar Dunia (10 Gambar)

Tropical Islands Resort adalah satu resort yang terletak 60km dari Berlin. Apa yang menarik di sini adalah terdapat hutan hujan tropika dalam bangunan resort ini. Bangunan resort ini seluas 360 meter panjang, 210 meter lebar dan 107 meter tingginya.Jadi anda yang berkunjung ke sini boleh bermain dalam taman tema serta menikmati keindahan alam semulajadi hutan hujan tropika. 

10 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

mcm rumah aku....

ben xii said... Best Blogger Tips

booo

Anonymous said... Best Blogger Tips

sian betul

Anonymous said... Best Blogger Tips

napelah mlysia xde cmnie..INI SUME SALAH UMNO !! SALAH BN !!!

MOYANG MR.FAPSON

Julie Fasha said... Best Blogger Tips

wow..i miss this place...my workplaced... :)
aku pernah keje sini slama setahun..its a veryyyyyy wonderfull place...

Anonymous said... Best Blogger Tips

jom bawak aku jln2 p sana julie fasha..

Anonymous said... Best Blogger Tips

caya la bro..mmg salah BN dn UMNO pon sbb nk kaya kn diri dn keterunan mereka jer...wtf

Prince of Noob said... Best Blogger Tips

bila kat malaysia nak buat taman tema cool macam ni???

Anonymous said... Best Blogger Tips

ehh ni bkn admin pnh post dh ker..bkn tmpt ni bkas bengkel kapal trbang

Anonymous said... Best Blogger Tips

diam la ko! !! sontot kang! nak konek ckp? ?

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...