Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Friday, 23 November 2012

Info : Israel Akan Kalah Apabila.... (Gambar)


Ketika Rombongan Syeikh Maulana Tariq Jamil selesai Menunaikan Solat Subuh di salah satu Masjid Dekat Perbatasan (Al Hudud), tiba-tiba seorang tentera Israel dari luar melihat ke arah dalam Masjid

Setelah melihat sebentar, lalu Tentera Israel itu terus pergi.

Maka Syaikh Maulan Tariq Jamil menghampiri  tentera Israel itu dan bertanya ;

"Apa yang kamu lakukan tadi?"

"Saya hanya ingin melihat berapa jumlah orang Islam yang hadir solat Subuh di Masjid..” kata tentera Israel Itu.

Syaikh Maulana Tariq Jamil dengan hairan bertanya, 


"Kenapa?"

Tentera Israel pun menjawab, :


Di dalam Kitab Kami (Kitab Taurat)  ada tertulis,
“Jika di seluruh dunia jumlah orang Islam yang hadir untuk Solat Subuh berjama’ah di Masjid adalah sama banyak dengan jumlah Jama’ah Solat Jumaat, maka, saat itu Israel akan hancur"

“oTetapi ketika tadi saya lihat di masjid jumlah Orang Islam yang datang untuk solat Subuh berjama’ah masih sedikit, maka, hati saya tenang, kerana Umat Islam pasti tidak akan dapat mengalahkan Kami”-

Wallahua'lam bissowab.


p/s : Renung-renungkan.. 

Sumbeer : Here

20 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

fast & first

Anonymous said... Best Blogger Tips

fuck perpaduan....pas dan umno je macam anjing dengan babi.....ada hati nak bersatu?

puiih!!!!

Aqif Hafizi said... Best Blogger Tips

alhamdulillah

semoga pejuang di palestian syahid di sana

Anonymous said... Best Blogger Tips

fake! Mana pernah wujud ayat sebegitu dalam Taurat.

Detail plak sebut jika ramai orang islam solat subuh israel akan musnah.

Ia samalah seperti taurat membenarkan islam adalah sebuah Agama yang benar..u think Yahudi admit that?

Lagipun,bertentangan dengan sejarah..Taurat yang turun ribuan Tahun sebelum Al-Quran boleh ada satu Ayat khas soal Umat Islam?hahahaha Nonsense!

Propaganda bodoh Arab lagi..Niat baik nak suruh orang solat subuh tapi kebohongan tetap kebohongan.

Prince of Noob said... Best Blogger Tips

terima kasih atas perkongsian ini..

btw jom join contest kat sini, senang jer...

Anonymous said... Best Blogger Tips

anon 17:23...hang xtaw apa2 xpyah nk membebel kt sni..blah je laa...malaysia nie taw apa...skit2 mngamok..pastuh boikot..usaha xmaw..sembahyang xmaw...baca pon xmaw..apa yang maw..pmpuan bogel menari depan mata...cehhh..!!!...
stakat boikot diorg xkesah...israel nk serang malaysia dgn bg bola n laman sosial pon da ckup kalahkan malaysia...bg siaran langsung perlawanan bola sepak pon da bpa rmai xsembahyang...*FAKTA

LAKSAMANA sunan said... Best Blogger Tips

aku sokong ngan anom diatas ni..cuma yg pasti kebatilan akan lenyap di muka bumi dgn izin ALLAH..itu pasti..islam akan menang jua setelah mengalami bentuk penyiksaan dan kemusnahan..islam pasti akn bangkit..bykkan selawat dn berdoa sume umat islam..khusus nya MALAYSIA..

Anonymous said... Best Blogger Tips

INI SALAH UMNO SALAH BN !!!!

MOYANG MR.FAPSON

Anonymous said... Best Blogger Tips

aq sokong ko moyang..kalu PAS memerintah rakyat xkn leka dngan sume nie..INI SALAH UMNO !! SALAH BN !!


MR.VIRGINITY

Anonymous said... Best Blogger Tips

ann 17.23 bodoh,kalo tak pg solat subuh berjemaah jgn la duk mengata,bangang..senyap dah la..mcm la ank tu bca kitab taurat

jack ham said... Best Blogger Tips

KO BN..KO BN...BN KO...hahaha

Anonymous said... Best Blogger Tips

Aku pi stadium bkt jalil ade jer surau atas tu bro...
Jgn main pukul rata seme org pi stadium x solat..
Itu bangang namanya..fitnah pon yer
Even that ade jer yg solat kat ruang2 tepi tu guma kain or evenbendera mesia...ape cer??
Ade yg x pi tgk nola pon mmg x semayang

Anonymous said... Best Blogger Tips

islam akan hancur bila islam sesama islam bergaduh..pk la..
renung2kan la,,selamat beramal.

Anonymous said... Best Blogger Tips

skunk ni xde kaitan ngn pilitik bagai...
anon 16:38, moyang mr. fapson, mr. virginity n jack ham ni otak kt kaki..tu sbb sume entry dowg nk condemn parti politik...
mcm la anwar ibrahim tu bagus sgt...siap sokong israel n yahudi bagai...bl xde sokongan kt msia sebok nk dpt kn sokongan dr yahudi kt amerika...knp time dy mntk sokongan dr yahudi korg xbising...siap buta kn mate ngn tindakan dy tu...
bl israel serang gaza nk salah kn umno n bn..np korg xsalah kn diri sdri?
spatot nye kte sesama islam kne la cr ikhtiar mcm mn nk bantu gaza xkira dr segi ape pn..
ni x..balik2 nk salah kn org laenn..
malu gile bl ade rakyat yg mcm korg...

Anonymous said... Best Blogger Tips

memandai je dok cakap dalam Kitab Taurat tak ada benda2 yang admin bagi..mana la kau tau benda tu semua tak ada?Kau ada ke kitab Taurat yang Original?Yang lain dok sibuk salahkan politik dah fikir bagus sangat ke?Sikit2 nak salahkan BN..Bangang tak sudah orang2 pembangkang.Korang ingat kalau PAS yang teraju Malaysia boleh aman ke sekarang?Aku rasa dok sibok berperang kita ni..

Jangan nak masukkan politik dalam hal agama.Kita sesama Islam patut bersatu bukan bergaduh.Ni tak,melayu dgn melayu dok bertumbuk dok memaki..renung2 kan lah wahai Umat Islam sekalian.

Anonymous said... Best Blogger Tips

klau islam dh bersatu,israel akan musnah~~btol tue...tpi bile???jeng,.jeng...jeng...

Anonymous said... Best Blogger Tips

org sini lebih pandai dari org yahudi...bagus..hahahaha! nampaknya org malaysia lebih arif lagi mengenai kitab yahudi dan sejarah yahudi..hahaha...adui2...lawak...kot2 org melayu ni yang cipta talmud yahudi dahulu kala...hahaha...

wahaha said... Best Blogger Tips

@Prince of Noob
Saya tidak pernah menemukan ayat tersebut dalam Taurat. Pembohongan !!!

Bonggol Unta said... Best Blogger Tips

@AnonymousSalah BN ngan UMNO HANTU BULAN KAU!Kalau x kerana UMNO/BN, sampai ke hari ni kita belum merdeka.Jangan masukkan hal politik dalam hal ni!!

syera said... Best Blogger Tips

sebenarnya jatuh dan bangun islam ni sudah disebut..semua ni ketentuan Allah..ada hikmah disebaliknya..untunglah mereka disana..walaupun hidup x aman mcm kita tp insyaAllah mereka syahid sb mereka mpertahankan islam, negara mereka..kita sebagai islam,patut bersyukur hidup aman..so,kita spatutnya meningkatkan lg ibadah dan iman kita..yang penting kita patut bersatu...kalau sesama kita bergaduh, kita xkan ke mana..walaupun politik berlainan fahaman, tp hal agama jgn dimainkan..lg2 jgn sebab politik kita bergaduh,berpecah..kita patut mantapkan diri dengan mempunyai ilmu agama yang kukuh..bg sy, maksud ayat umat islam sembahyang subuh berjemaah seperti keadaan solat jumaat itu adalah islam sudah bangkit dan kuat,umat islam pada masa itu sudah ramai kembali bersujud kepada Allah..kuatnya islam,pasti akan menjatuhkan mereka yang menindas islam..insyaAllah..peace malaysia =)

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...