Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Thursday, 22 November 2012

Serius : "Oasis", Kondom Untuk Menyimpan Air Minuman (6 Gambar)


Bekas simpanan air teknologi baru ini dihasilkan oleh designer dari Korea, Eun Ah Kim. Apa yang menarik, bahan yang digunakan untuk membuat 'botol' ini ialah sama seperti bahan yang membuat kondom. Kelebihan botol ini ialah ia senang dibawa kemana-mana kerana tersangat ringan dan ketahanan getah/latex amat tinggi. Jadi ia boleh menampung banyak air dalam satu-satu masa.






p/s : Macam pelik je nak minum... erk..

Sumber : Here

7 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

nk mnum pun gli

Prince of Noob said... Best Blogger Tips

apahal la ada benda2 pelik macam ni

btw jom join contest ni, cara penyertaan mudah sangat, mana tau leh dapat hadiah thumbdrive 8gb/16gb... klik je kat sini

ben xii said... Best Blogger Tips

tahan lasak tak?

Anonymous said... Best Blogger Tips

ok,,tp bntuk x statik r,,,,cam plik jer nk isi air t,,

Anonymous said... Best Blogger Tips

kalau dapat kat aku, isi air lepas tu baling kat fikri fadzil.

jack ham said... Best Blogger Tips

2 dalam 1...

Anonymous said... Best Blogger Tips

bodoh , klu jatuh pecah gak .. dah lahh klu nk minum air bukan main susahhh ..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...