Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Thursday, 22 November 2012

WTF : TV Pendidikan Israel Ajar Kanak-Kanak Israel Benci Islam (3 Gambar)


Pada tahun 1996, Televisyen Israel (Yahudi) Channel 1 pernah menyiarkan rancangan TV Pendidikan dimana guru mengajar anak muridnya menyanyi dengan diiringi sebuah piano, lirik lagunya adalah:

   “Makanan paling sedap daging orang Arab, minuman paling sedap darah orang Islam”

Ya, itulah yang tertulis pada subtitle rancangan tersebut.

Kanak-kanak semuda 3 dan 4 tahun, diajar menyanyikan lagu tersebut dengan penuh keceriaan dan kegembiraan.



Gambar di ATAS adalah ’surat cinta’ kanak-kanak Yahudi yang menjalani proses pembelajaran yang sama. Mereka melakar ‘mesej cinta’ itu pada peluru dan bom yang bakal dihantar kepada penpal mereka di seberang sempadan.


Gambar di atas ini pula kanak-kanak palestin yang terpaksa dilatih menjadi pejuang tanahair sejak kecil.

Dari balik tembok, anak-anak Yahudi ini mengucapkan “salam” kepada rakan Palestin dan Lebanon mereka, moga dipanjangkan usia, bukan di dunia, tapi di alam kematian yang hitam.




p/s : Betapa jahatnya Israel dan rejim Zionis.. 

Sumber : Here

23 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

first

Anonymous said... Best Blogger Tips

laknatulah israil....

Anonymous said... Best Blogger Tips

Jahat gile

Anonymous said... Best Blogger Tips

SALAH UMNO !! SALAH BN !! HUH ! xde ke sape nk prjuangkn kbenaran ?? join aq lahh..kte jatohkn UMNO BN !!

MOYANG MR.FAPSON

Anonymous said... Best Blogger Tips

Ya Allah. Kau selamatkanlah ank2 palestin.

Prince of Noob said... Best Blogger Tips

melentur buluh biar dari rebung, tapi ni dah salah lenturnya...

btw jom join contest ni, cara penyertaan mudah sangat, mana tau leh dapat hadiah thumbdrive 8gb/16gb... klik je kat sini

Anonymous said... Best Blogger Tips

xmmpu buat apa..hanya ALLAH yg brkuasa..kita hanya mampu berdoa..

Anonymous said... Best Blogger Tips

laa ajar anak-anak kecil islam jadi pegebom berani mati ok plak...diorg mkn taik korg kata eee tpi korg mkn taik ok plak...

Anonymous said... Best Blogger Tips

anon 21.18 ade jugak yg aku semelih skali ngan kapir laknatullah tu

f i k r i f a d z i l said... Best Blogger Tips

So what? Arab pun sama sebarkan propaganda yang Israel nih musuh Islam dan wajib diperangi... Malah kita sendiri pun asyik nak mengutuk Israel... Padahal diorang pun manusia sama macam kita!

Anonymous said... Best Blogger Tips

nk mengalir air mate aq tgk bdk kcik yg dilatih jd tntera tu,,untungnya anak2 yg ada di malaysia,,Ya Allah hapuskanlah israel!

Anonymous said... Best Blogger Tips

woi anon 00:30, korang bodoh ke ?
budak keck 2 di ajar mempertahankan tanah air dorang, palestin kene jajah dengan yahudi..
& fikrifadzil lg 1 bodoh, 2 bkn propaganda, ko ni kafir ke islam ? dlm quran dah ckp yahudi ni xkn redho dgn org islam smpai kiamat.. Pikir dulu sblm ckp.. tlg mengucap blk kalau ko nak msuk islam..

Anonymous said... Best Blogger Tips

Anon 10:17....ak rsa kan fikrifadzil ni SYIAH kot..kan SYIAH sma je mcm YAHUDI....lbih kurg a 2...BODO mcm lembu...nape???sbb lembu kan berak mrata...tp kakikatnye mmg lembu 2 b0do..sma a mcm dy...pung pang sna sni....tp sampah je ap yg dy tulis 2...ta0 x sape yg yaser arafat k0l msa dy kna serang ngn yahudi???ta0 x sape yg ntar askar komando scara sulit ke bosnia utk tl0ng 0rg ISLAM??????ta0 x sape yg brani g negara barat dtemuramah brani ckp 0rg barat ni kejam diktaktor xd pendirian???TUN DR MAHATHIR...ad sape2 yg brani wat cm2 utk palestin ni????puuuiiiiiiiiiiii....mnusia xperfect sbb dy bkn NABI....tp tng0k la ap yg dy wat utk 0rg MELAYU dan negara Malaysia ni....klu rsa mnyampah kt pmimpin mcm ni, malu la bai.....bek k0 blah je dr MALAYSIA ni...sbb kturunan k0 hanya memecah belahkn MALAYSIA dan hanya menyemak kan kuota utk dpt kemudahan yg dy0rg kasi....klu 0rg mcm k0 xd mst xd 0rg miskin yg tegar kt MALAYSIA ni....

Anonymous said... Best Blogger Tips

fikrifadzil ... ko tak bace al-quraan ke ???

dalam al-quraan tu da cite segale2nye ape lagi yg ko nak menangkan israel laknatullah tu haa ??

ak tgk komen ko ni smua mcm sampah da ..

tolong k jgn jd bangang sgt ckp tu ... !

Anonymous said... Best Blogger Tips

sama je dua2..bodoh dan dahagakan utk menumpahkan darah manusia...

Anonymous said... Best Blogger Tips

anon 13:30...ko lg bodoh....org islam mnentang yahudi sbb ptahan kn agama n negara dorg...bkn saje2 nk cedera kn org...agk2 klu ko kt tmpt dorg,mesti sng je mati kn sbb langsung xpertahan kn hak agama n khidupan ko kt negara tu...

anon 21:18 a.k.a moyang mr. fapson...agama xlibat kn politik..sp yg ade belas kasihan akn bsimpati ngn org yg dlm ksusahan..n spatot nye kte sbg umat islam kne la ajk org islam yg laen beri bantuan xkire dr segi ape...klu stakat nk blame n nk jatuh kn islam laen srupe ko ni mnyokong org israel n yahudi...

fikri fadzil, tu bkn nm nye propaganda....klu ko nk ckp psl agama plz research dlu..penuh kn ilmu d dada...jgn men ckp ikot sdp mulut je

Anonymous said... Best Blogger Tips

dlm alOuran mengatakan yahudi adalah musuh sampai kiamat, yahudi yg baca ayat nie terpaksa mempertahankan diri mereka sebelum org islam menyerang mereka, kiranya ini adalah sebelum ko serang aku baik aku serang ko...nie la teori yahudi..

The Seven Thing said... Best Blogger Tips

umno jahanam

Anonymous said... Best Blogger Tips

fikrifadzilbangang.

Anonymous said... Best Blogger Tips

wow anonymous atas aku nie kata fikrifadzil bangang, dgr nie aku nk ckp ckit, bila org bagi pendapat kita kena la berdebat secara ilmiah atau secara waras, nie tak main serang je ngan kata2 yg tdk sesuai, nmpak sgt tahap mental korg yg lebih tggi ckit je dri longkang.

Anonymous said... Best Blogger Tips

@f i k r i f a d z i l
silakan jadi warga israel..

lulu chan said... Best Blogger Tips

hapus la kamu israel !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

dan said... Best Blogger Tips

samala gan pkr,dap,pas kominis tu...kje nk wt rusuhanje...pastu bn bg br1m ambik bg ank bini mkn, Elok sangatla tu...klu da lahir kje nk mlawan mak,bapak dah tua pon sma nk melawan gan membangkang je la idop...ank2x gi antar sek krajaan gak xmluke?g la antar ank kt sek swasta.???ops lupe korang mana ada duit yek...nk byr utang syabas pon xda duit..kah..kah...kah...(dlm dunia mna ada benda free der... mti pon nk pki duit,,}

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...