Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Friday, 23 November 2012

WTF : Bangunan Lama Cologne Terdapat Banyak Patung Rahsia Yang NSFW (6 Gambar)

Bangunan Lama Cologne Terdapat Banyak Patung Rahsia Yang NSFW .
Bangunan Old City Hall di Cologne Jerman terdapat patung-patung yang pelik dan agak NSFW. Tak percaya? Cuba tengok sendiri bangunan yang dibina sejak abad ke 14. 

7 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

hahah LOL!! semacam jer kan...

CaTzMeOW said... Best Blogger Tips

lol jgk...

Anonymous said... Best Blogger Tips

sedap la rse sndri punye. haha

Prince of Noob said... Best Blogger Tips

bapak ah macam tu pun ada ke

btw jom join contest dapat hadiah pen drive 8GB/16GB klik kat sini, sangat mudah dan senang.

Pengikut al-Maunah said... Best Blogger Tips

Kisah Amin Ketua Kumpulan Al-Maunah
Sebelum Ke Tali Gantung | Mungkin ada di antara kita tidak lagi
mengetahui tentang apakah proses yang diperlukan sebelum
banduan akhir dijatuhkan hukuman gantung (LINK). Itu
proses, kini ada ada sebuah kisah yang mana ia diceritakan oleh
seorang ustaz tentang apa yang berlaku di penjara Sg. Buloh.
Sebuah kisah benar. Mengikut cerita beliau, semasa beliau habis
memberi ceramah agama kepada banduan-banduan di sana,
Pengarah Penjara telah berjumpa dengan beliau dan
menceritakan pada beliau tentang seorang banduan yang
bernama Amin.
Amin iaitu ketua kumpulan Al-Mau’una yg didapati bersalah
kerana melancarkan perang kepada Yang Dipertua Agong.
Amin dijatuhi hukuman gantung sampai mati. Apa yang menarik
ialah peribadi si Amin ini. Beliau seorang yang berdisplin, kuat
beramal, mengaji quran, solat malam dan baik dikalangan
sesama banduan lain.
Pendek kata banduan yg tiada bermasalah. Seminggu sebelum
dia digantung, pengarah penjara telah menziarahi sel beliau dan
terkejut kerana terdapat bau yang harum.
Bau itu tak hilang walaupun beliau telah pulang ke rumah, bau
harum itu masih melekat pd pakaiannya. Mengikut ceritanya lagi,
pd mlm sebelum dia digantung, dia berpesan supaya dikejutkan
pada jam 4.00 pagi.Dia digantung pada subuh pagi jumaat. Pada
mlm sebelum dia digantung, didapati Si Amin ini tidur begitu lena
sekali seolah2 tiada apa2 akan berlaku pd pg esoknya sedangkan
dia akan dihukum gantung pada pg esok.
Bayangkan kalau org nak kena gantung pg esok, mesti gelisah
dan mesti tak boleh tidur punya.
Bila tepat jam 4.00 pg, Amin ini pun dikejutkan, dia terus
beramal, solat taubat, tahajud, mengaji dan sujud syukur
dan dia berpesan supaya dibawa ke tali gantung ketika dia
sedang sujud syukur.
Ketika Amin sedang sujud pd masa itulah dia dibawa ke tali
gantung.
Bila tiba masa hendak digantung, tiba2 Amin ini pengsan dan
tidak sedarkan diri.
Masa semakin suntuk dan Amin harus digantung ketika itu juga,
maka kepala dia ditutup dgn kain hitam dan hukuman pun
dijalankan.
Agak pelik ketika itu kerana hukuman gantung tersebut seperti
menggantung anak patung yg tidak bernyawa, tiada pergerakan,
tiada jeritan.
Didapati juga selipar jepun yg dipakai oleh Amin masih melekat
pd kakinya, begitu juga tasbih masih tidak terlepas dari tangan.
Apabila janazah Amin dibuka penutup muka didapati lidah tidak
terjelir keluar spt kebiasaan mereka yg digantung. Tangan spt org
dlm solat di jari telunjuk spt membaca tahiyat akhir.
Subhanallah. ……… mungkin Allah sudah mengambil nyawanya
dulu sebelum digantung… …
Begitulah kebesaran Allah yg memberi Rahmat kepada hamba2
nya yang soleh dan sentiasa bertaubat.
Mungkin ini satu petunjuk dari ALLAH kpd kita semua.
Inilah kisah yg diceritakan semula oleh Ustaz tersebut.
Jika seorang mukmin akan meninggal, malaikat-malaikat turun
dari langit kepadanya dengan membawa kain kafan dari surga
serta membawa wewangian dari surga. Lantas para malaikat itu
duduk di sekeliling orang mukmin yang akan meninggal tadi.
Para malaikat duduk mengelilingi sang mukmin sepanjang mata
memandang (sgt banyaknya malaikat itu). Menyusul kemudian,
datanglah Malaikat Maut duduk di dekat kepala sang mukmin.
Malaikat Maut berkata, “Wahai jiwa yang tenang, keluarlah
menuju ampunan Allah dan keridhaan-Nya.”
Dengan demikian, keluarlah jiwa sang mukmin dari jasadnya
bagaikan keluarnya titisan air dari bibir tempat air.

Anonymous said... Best Blogger Tips

@CaTzMeOW

jom i buatkan aksi patung tu kt u nk baby..ermmm..i dpt byangkan u jilat konek i...ermmmm...sedapnye baby..

Anonymous said... Best Blogger Tips

babi BABI































babi

































babi




























babi























babi

























babi
















































nak babi UMNO?

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...