Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Sunday, 18 November 2012

WTF : Mak Cik Pakai Fesyen Lutsinar Di Tempat Awam (2 Gambar)

Mak Cik Pakai Fesyen Lutsinar Di Tempat Awam.
Satu ketika di Singapura, mak cik yang tak tahu malu memakai fesyen Lutsinar untuk kalahkan Kristen Stewart.



16 comments:

bukhairy said... Best Blogger Tips

mak cil ni ingt seksi gaknye....xpon ase mcm kristen stewart....

Aku_skandallxxx said... Best Blogger Tips

Hidop PAS! Hidop Nik Aziz! Allahuakbar!

Hancur UMNO! Hancur UMNO! Allahuakbar!


Fuck UMNO!!

Aku_skandallxxx said... Best Blogger Tips

ko org mane? x puas hati ngan ko ah....ko ni kuang ajar kan? pukimak tol....apesal ko x puji nik aziz dan pas??? klau nak komen kat belog ni kena puji nik aziz dan pas dulu, paham????

Anonymous said... Best Blogger Tips

subhanallah jahilnya manusia atas aku ni...semoga dapat hidayah

Anonymous said... Best Blogger Tips

ini sume salah UMNO !! salah BN !!

MOYANG MR.FAPSON

Anonymous said... Best Blogger Tips

hahahahahaaa npak sgt idup xlama dh moyang fak off n aku skandal ni... teruskan la xtvt korg erkk

Prince of Noob said... Best Blogger Tips

badan tak cantik tapi nak pakai baju transparent

Anas Asyraf said... Best Blogger Tips

mangsa fesyen lah katakan..kesian wo

Anonymous said... Best Blogger Tips

nape admin bulih tahan ngn aku_scandallxxx tew ?

Anonymous said... Best Blogger Tips

Aku_scandallxxx, tuh gambar Mak kau kan..Mesti kau bangga ada Mak mcm tuh kan.. Ahak..ahak..

jack ham said... Best Blogger Tips

jijik...kalau ni pn fap mmg celaka org tuuu....puih

faizfakhirin said... Best Blogger Tips

NAK TERMUNTAH

Anonymous said... Best Blogger Tips

Hampe btol...hilang selera mkn

Anonymous said... Best Blogger Tips

Aku_skandallxxx mcm bodo je ko ni..mmg kurang kasih syg dr kecik wakaka..byk sgt mkn babi derrr

Anonymous said... Best Blogger Tips

sakit mental...kasihan...

Anonymous said... Best Blogger Tips

bekas sundal lah ni

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...