Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Thursday, 22 November 2012

Horror : Ritual Menggulingkan Diri Diatas Katil Duri (8 Gambar)


Berguling di atas katil duri di China? Kedahsyatan apakah ini, sehinggakan seorang lelaki berguling di atas satu hamparan yang di penuhi dengan duri. Dimana kegiatan ini sangat terkenal bagi masyarakat barat Guangdong China. Mengerikan sungguh duri yang begitu banyak mencucuk badan lelaki yang berguling di atasnya.


Ini adalah merupakan kegiatan ritual tradisional masyarakat barat Guangdong China. Menurut weibo.com dimana, mereka melakukan ini bertujuan untuk melakukan pengorbanan agar kehidupan kampung menjadi lebih baik.

Ritual tradisional ini dilakukan dengan cara memasang duri di alas yang menyerupai tempat tidur dan para 'korban suci' berguling di atasnya dengan hanya berseluar pendek.








p/s : dah diorang percaya macam tu apa la kita boleh kata.. 

Sumber : Here

10 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

xdak kja dok p guling atas duri..

Prince of Noob said... Best Blogger Tips

kenapa la ada manusia yg percaya benda2 mengarut ni

btw jom join contest ni, cara penyertaan mudah sangat, mana tau leh dapat hadiah thumbdrive 8gb/16gb... klik je kat sini

Anonymous said... Best Blogger Tips

tolong hormati kerpercayaan orang lain..jgn sombong.

Anonymous said... Best Blogger Tips

alamak trcucuk kepale boboi,,,,

Shana Nina said... Best Blogger Tips

macam org melayu yg percaya pada bomoh2 malaun.......bodoh....

Anonymous said... Best Blogger Tips

kote dia tercocok duri...... adoi ngilu kepala takok aku!!!!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

shana NINA jum kite capel nk ?? comey lah kamu nie..meh colom abg punye nk..ksi FUCK FACE

MR.VIRGINITY

Anonymous said... Best Blogger Tips

Shana Nina jom kongkek..

Mr. Porno

Anonymous said... Best Blogger Tips

syiah china ni

Anonymous said... Best Blogger Tips

Shana nina ni blom kene ngan ilmu bomoh ni...kang da kene nyesal ko jd manusia shana nina yang lagi bodoh sebodoh bodoh manusia yang bodoh lagi bodoh dengan kebodohan beliau yang begitu bodoh dan memilukan bodohnye...

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...