Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Saturday, 24 November 2012

OMG : [Video] Budak 3 Tahun Memandu Kereta Mitsubishi Evo 6


OMG... seorang budak perempuan berusia 3 tahun telah memandu kereta Mitsubishi Evo 6 dengan 320hp. Tapi, apakan daya, ini hanya iklan semata-mata.. Tapi aku respek cara dia buat iklan ni.. Macam real walaupun nampak la ade flaw skit.. kaki budak ni xsampai pun nak tekan pedal.. hehe.. Pastu korang perhatikan pada minit 2.17, ada tangan ketiga yang kontrol steering.. hehe..


Sumber : Here

5 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

Chare..care...

ginger said... Best Blogger Tips

bahasa apa tu??

Anonymous said... Best Blogger Tips

2:17 bleh plak budak ni ada tangan ketiga

Prince of Noob said... Best Blogger Tips

macho ah iklan ni

btw jom join contest ni, cara penyertaan mudah sangat, mana tau leh dapat hadiah thumbdrive 8gb/16gb... klik je kat sini

Anonymous said... Best Blogger Tips

tgn ketiga itu adalah tangan syaitonnn

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...