Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Friday, 23 November 2012

Kesian : [Video] Gadis 16 Tahun Dipukul Tanpa Sebab Hingga Pengsan


Kamera CCTV telah merakam seorang lelaki memukul gadis 16 tahun sehingga pengsan di luar Black Lion Pub, East London. Gadis itu mengalami bengkak di kepala dan luka di muka akibat serangan itu dan telah dikeluarkan dari hospital. Polis sedang mencari lelaki yang dipercayai bertubuh sasa, kepala dicukur dan setinggi 6 kaki. 

Aku tak paham apa motif laki tu. Polis cakap, hanya suka2..tapi entahlah.. kuat kot kne hentak kat kepala tu..


p/s : Single knockout beb.. 

Sumber : Here

11 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

x sangka 1st...hahaha

Anonymous said... Best Blogger Tips

1ST

Anonymous said... Best Blogger Tips

weh anon 16:20, xyah prasan...haha

Anonymous said... Best Blogger Tips

pondan, bapuk, ada ke pukul pompuan.

Anonymous said... Best Blogger Tips

Dah tu, pukul dari belakang pulak tu, mesti tak de konek, laki tu penakut.

Anonymous said... Best Blogger Tips

klu main2 pon , x masuk akal lahh pulak . gler kuat die pukul tuu .. dah r pukul dari belakang . habis2 kne pukul tu , awek tu x bergerakl lgsung .. tu nmenyee main2 ker .. ke jantan tu dah terencat akal !!

Prince of Noob said... Best Blogger Tips

kesiannya awek tu... teruk gila lelaki tu mcm bangan pukul perempuan

btw jom join contest kat sini, senang jer...

Anonymous said... Best Blogger Tips

dr pkul baik rogol je lg syok..sdp pun sdp dpt pantat..

Anonymous said... Best Blogger Tips

dayus!!!!

jack ham said... Best Blogger Tips

kejam!!!fak!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

boodoh pnye laki bak la datang ko pukul aku kalo boleh..macibai...Puuuiihhhhh

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...