Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Monday, 19 November 2012

WTF : Remaja Potong Kemaluan Sendiri Kerana Malu Akibat Ereksi (2 Gambar)


Seorang remaja 17 tahun yang berasal dari Fujian memotong kemaluan beliau kerana malu ketika mengalami ereksi. Remaja ini tidak tahu ereksi bagi seorang lelaki ialah sesuatu yang normal dan tidak perlu dimalukan. 

Beliau pulang ke rumah dan cuba memotong kemaluan beliau menggunakan pisau. Remaja ini bernasib baik kerana ibunya beliau sempat menghantar beliau ke hospital untuk rawatan kecemasan. Dari laporan media China, kemaluan remaja ini berjaya diselamatkan dan dijangkakan akan pulih kembali seperti biasa.


p/s : Macam ni pun ada ka??? 

Sumber : Here

14 comments:

Yanie Oranie said... Best Blogger Tips

hhhaha giler la

ginger said... Best Blogger Tips

waau...

Anonymous said... Best Blogger Tips

x ereksi tu yg xnormal bang oii....kang mati pucuk pyh plak..umo da 17 taun xkn la kt skola xde bljr subj cm gini....ish2..

Prince of Noob said... Best Blogger Tips

kenapa dia nak kena poteng kote lak? ni mesti dia tak pernah belajar pendidikan seks atau biologi tingakatan 3

Anonymous said... Best Blogger Tips

kejahilan itu bahaya! tu org dok kata. kesian, masyarakat keliling dan rakan sebaya tak main peranan. mungkin asyik menyindir saja. last2 sampai jadi mental.
-ameba

Anonymous said... Best Blogger Tips

sapa kata diorang tak sunat...diorang sunat bkn stakat buang kulit jer...

mr.fapson said... Best Blogger Tips

meh belajar dr abg dulu...hahahahaha

Anonymous said... Best Blogger Tips

ini sume SALAH UMNO ! SALAH BN !!
eh..cucu atok dah balik..moh lee kite FAP FAP mlm nie smbil tngok time mlaysia kne belasah ngn bagla..ad awek cun punye..ad NENEN !

MOYANG FAPSON

Anonymous said... Best Blogger Tips

org pmbangkang ats ak ni gler seks..tu x len x bkn pngaruh dsai la tu....get lost n brambus la anon ats ak ni! mnyemak je..

Anonymous said... Best Blogger Tips

bodoh. kalo dah potong mcm mana nak jimak cikaro.

Anonymous said... Best Blogger Tips

gambar hiasan admin.... sumpah kelakar HAHAHAHA!!!!!!!!
ADMIN LAWAK YE!!!! ADMIN LAWAK YE!!!! ADMIN LAWAK YE!!!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

Nsib baik x putus klu putus X dpat lah dia merasa nikmat dunia.sdap tuuuu

Anonymous said... Best Blogger Tips

per sebut nama dsai ni..haram la umno

Anonymous said... Best Blogger Tips

sebab dsai suka main kote....hahaha

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...