Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Sunday, 18 November 2012

Serius : Anda Tahu Siapa Budak Kecil Ini Apabila dia Dewasa? (5 Gambar NSFW)

Anda Tahu Siapa Budak Kecil Ini Apabila dia Dewasa?
Siapa tahu? Jawapan ada di bawah...

'
 '
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
Dia adalah Irina Shayk, supermodel.






20 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

Haxu first...

Anonymous said... Best Blogger Tips

Sexy dowh.. Kecik nmpak baik jaa.

Anonymous said... Best Blogger Tips

kepada "aku_skandalxxx'... tolong la jangan komen yang jahat2... awak ingat sikit yang awak tu cuma mahluk kecil...awak ingat bahawa Tuhan itu yang berkuasa... walaupun awak selalu sebut 'PUKIMAK'... awak jangan lupa bahawa awak lahir dari situ juga... awak ada ajaran agama... setiap agama selalu mengajar kita berbuat baik... ingat... setiap perbuatan awak yang jahat dan komen awak itu ada balasanya... dan sya berharap bahawa balasan yang dikenakan kepada awak ialah CACAT seumur hidup awak... semoga dengan itu... awak akan insaf... dan awak akan selalu ingat bahawa Tuhan itu MAHA ADIL...

Anonymous said... Best Blogger Tips

nak NENEK !! mau gentel2 !! kalu isap tuh sedap..xun tusuk batang kt tngah2 tuh..hahaha !!

MOYANG MR.FAPSON

Anonymous said... Best Blogger Tips

amboi....yg duk ngata nk brhrap blsan cacat tu...xingt gk ker yg kita ni pn makhluk kcik gk? bodo nk mampus...ngata kt org tapi diri sndiri xsdar

Prince of Noob said... Best Blogger Tips

sial ah ternampak tits model tu kat gambar baju jaring2 tu

Anonymous said... Best Blogger Tips

anon 14:10... sya anon 13:17... sya sekarang ni cuma mok kata ayat2 awak tu memang sinis n ada jga... tapi sya jugak mengaku bahawa sya jga mahluk kecil... yang korang nilai aku ni teramat hina... sebelum awk kta aku ni BODO NAK MAMPUS... cermin la diri kau dulu ya... bedah la kepala awak luk.... ada otak ka dalamnya... sya ni speies yang sma dengan awk.. KITA NI MANUSIA... so kalau awk kta sya BODO NAK MAMPUS... awk jga sma ya... ni lagi satu... yang awak dok sokong orang yang ingin menuju jalan neraka jahanam.. pi la... org yang macam tu la yang sudah melengkapkan kiamat kecil... klau tk percaya... research la ye... tk salah kan kalau saya tegur perbuatan dia... salah ka sya tegur orng yg ska mencaci... apa betul yg dia suka mencaci org... anon 14:10... fikir2kanla ye... klau sedia lagi mok mencaci sya... silakan KALAU AWK FIKIR PERBUATAN AWAK ITU TK DIMURKAI OLEHNYA... klau awk kata yang komen-komen awk tu yang mengatakan BODO NK MAMPUS tu mulia sangat... buat lagi la.... Tuhan yang menentukannya.. Tuhan juga yang melihatnya... sya mengaku jga sya ada buat silap... tpi sya ada rasa menyesal, malu kepadanya... akhir sekali... AKU SEDAR JGA YA... RENUNG2KAN LAH... baca la dulu al-Quran atau al- kitab... ada yang suruh buat jahat??? panjang lebar pot pet aku ni...

Anas Asyraf said... Best Blogger Tips

Irina Shayk you're so sexy..

that's what I want to see..
go baby go

Anonymous said... Best Blogger Tips

betul juga kata anon 13:17 gan 15:44... kalau anda mempunyai agama... tobat lah... ni aq nak korang yang Islam pergi ke http://www.nizarazu.com/kelebihan-10-hari-pertama-bulan-zulhijjah/ ...
semoga dengan mengamalkannya... kurangla dosa2 korang... semoga jangan sesekali menyimpang dari jalan yang benar ke jalan yang salah.
( saya ni kristian... jangan pulak angap saya ni Islam... dari Sarawak... saya buat research fasal islam... dari blog pen patah, melayu kini, gan nizarazu.. sekarang ni tolong doakan sahabat2 kita dari gaza selamat.. tolong ya..)

Anonymous said... Best Blogger Tips

ADA LAGI ANJING GILA BABI YANG COMMENT FIRST

Anonymous said... Best Blogger Tips

mane fapson???

Anonymous said... Best Blogger Tips

Mr fapson dah taubat!! Bagus2!

Anonymous said... Best Blogger Tips

hahahahha mr fapson jadi chipsmore :p

Anonymous said... Best Blogger Tips

ni awek CR ni.....

jack ham said... Best Blogger Tips

puihhhh....hampehhh

Anonymous said... Best Blogger Tips

muka dia dr kcik pon mmg ada gaya supermodel

nurul akiko said... Best Blogger Tips

gambar ni pun.. erm.. malas nak cakap..

Anonymous said... Best Blogger Tips

Peerrhhhhh!!!!
Fapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfap

Mr.Porno

Anonymous said... Best Blogger Tips

hidung dia lain la. cuba tengok betul2..

Anonymous said... Best Blogger Tips

saiz dulu kecik skang lubang idung dah besar ckit la kot, lubang lain pon besar jugak la kot? ahaxxxxxx

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...