Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Saturday, 24 November 2012

Serius : [Video] Pasangan Kekasih Bercium Ketika Sedang Menunggang Motosikal


Video ni di upload ke Youtube beberapa hari lepas yang menunjukkan sepasang kekasih sedang hangat bercium di atas motosikal pada kelajuan 80km/h.. Biar betik? Tapi nmpk macam patung pun ade jugak.. ntahlah..


p/s : Berani mati siot.. 

Sumber : Here

13 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

Aku syg kpop lala puih

Anonymous said... Best Blogger Tips

kpop is my life.
Kpop is my religion.
Kpop is my god.

Kpop haters boleh terjun laut.....
Saya sanggup mati demi kpop.....
Saya sanggup tukar kenegaraan demi kpop....
Saya sanggup murtad demi kpop....
Saya sanggup masuk neraka demi kpop...!

-kpop fanatic-

mirza09 said... Best Blogger Tips

elok la tu

Anonymous said... Best Blogger Tips

fuck you !

Prince of Noob said... Best Blogger Tips

video tengah main atas motor tak dak?

btw jom join contest ni, cara penyertaan mudah sangat, mana tau leh dapat hadiah thumbdrive 8gb/16gb... klik je kat sini

Anonymous said... Best Blogger Tips

korang nie,,,komen lari tajuk r,,,hahaha,, guraw2 gak,,,tp awas bahase kite mnunjuk kn jati dri yg sbnar,,,gune nme anon,,,,org x knal,,tp ingt laa,,,kite x kseorangan,,,kesian malaikat yg duk sblah bahu kiri,,x hnti duk mark dose korang,,,snggup msuk nerake bagai,,,
bkn sume bnde bole dmain2kn,,,
sy psan kt korng n ingt kt di sndri,,,
so muhasabah la dri,,ye,,asalamalaikum

Anonymous said... Best Blogger Tips

waalaikumussalam

Aku_Skandallxxx said... Best Blogger Tips

Skroll bawah jika rindu...






























































































































































so, rindu ler ni?

















































































































































































STOP!

































































































































































































eh, eh, srkol lagi?

























































































































































































































































Rindu sangat ke??

























































































































































































































































Wah, rindu jugak awak kat saya ye..

































































































































































































eh, masih skrol lagi? Oklah, i just wanna say "hai"...

Anonymous said... Best Blogger Tips

bangang punya aku_scandal.. x de kejadah rindu kat kau..aku nak komen la bodo!!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

bodoh aku_skandal!!!!bangang!!!!puih!!!!!!menyusahkan orang je!!!!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

Fuck aku_scandal,aku stress giler ngn aku_scandal.fuck

Anonymous said... Best Blogger Tips

hehehe...comel la aku skandal nie...sweet..

Anonymous said... Best Blogger Tips

aa...comelkan..hewhehehhehe

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...