Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Sunday, 8 April 2012

OMG : 12 Ekor Harimau Lapar VS Seekor Ayam (6 Gambar)

Jom kita tengok gambar-gambar 12 ekor harimau lapar yang mengejar seekor ayam.. Memang laju jugak ayam tu. Susah harimau nak tangkap.. Chicken run!!


Sumber : Here




11 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

hahahahahha . laju mcm aq 1st

Anonymous said... Best Blogger Tips

perrrhhhh...jenoh lari ayam 2.....
terkeluaq smua bulu dia..hahaha

Anonymous said... Best Blogger Tips

main main main main main

Anonymous said... Best Blogger Tips

sihat nya harimau tu suma..

ben xii said... Best Blogger Tips

kiranya ayam ni lagi laju dari manusia la kan . padahal tulang manusia lagi besar haha

samboi said... Best Blogger Tips

comel nye harimau tu

Anonymous said... Best Blogger Tips

apa benda la ben xii bodo ni merepek!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

haha chicken run...

Maya Lisa said... Best Blogger Tips

sebab tulang manusia besar la, berat..
bukan tengok tulang sebenarnya, tengok otot. otot kita untuk bergerak, berjalan, bukan untuk terbang,berlari pantas kilat..... dah diciptakan macam tuu... wallahualam...

Anonymous said... Best Blogger Tips

haiiiie ade lg si sial nie
bila r ko nak mampos kimak
xabis ayat mainx4 ko 2
lancau klaw aq jumpe ko mmg karate kepala otak ko SIAL!!!!!!!

andika subekti said... Best Blogger Tips

yang kasihan ayamnya atau harimau nih ahahahahah

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...