Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Thursday, 12 April 2012

Berita : Gadis Dirogol Depan Adik & Sepupu


PETALING JAYA – Enggan hanya berpuas hati dengan hasil samun, seorang lelaki yang memecah masuk ke dalam sebuah apartmen dihuni lima gadis bertindak merogol salah seorang daripada mangsa.

Perbuatan tidak berperikemanusiaan itu dilakukan suspek dalam kejadian jam 4 pagi kelmarin di sebuah apartmen di Damansara Damai.

Menurut sumber, suspek yang pada mulanya hanya ingin mengambil barangan berharga milik mangsa, berubah fikiran dan ingin melampiaskan nafsunya ke atas salah seorang mangsa.

Bersenjatakan pisau, suspek mengugut akan mencederakan mangsa sekiranya mereka menjerit atau cuba melarikan diri.

“Penyamun bertopeng itu memilih mangsa berusia 20-an dan merogol mangsa sambil diperhatikan oleh adik dan sepupunya yang berumur 17 dan 20 tahun di dalam bilik,” katanya.

Mangsa dirogol sambil pisau diletakkan di lehernya oleh suspek yang melarikan diri sebaik selesai melakukan perbuatan terkutuk itu.

Sumber itu berkata, mangsa sempat mengecam wajah suspek selepas lelaki itu menanggalkan topengnya yang dipakainya.

Suspek memasuki apartmen terbabit dengan memecahkan mangga rumah dan mengambil masa kira-kira sejam sebelum melarikan diri.

“Ketika kejadian terdapat dua lagi rakan serumah mangsa namun mereka tidak menyedari kejadian itu kerana tidur di bilik lain,” katanya.

Ketiga-tiga mangsa kemudiannya membuat laporan di Balai Polis Damansara Damai.

Sementara itu, Ketua Polis Daerah Petaling Jaya, Asisten Komisioner Arjunaidi Mohamed mengesahkan menerima laporan dan suspek terlibat sudah dikenal pasti.

“Polis ketika ini sedang melancarkan gerakan memburu suspek yang ketika ini berada di sekitar Lembah Klang,” katanya.

Beliau berkata, kes itu disiasat di bawah seksyen Seksyen 376 Kanun Keseksaan kerana merogol dan seksyen 395 samun bersenjata.

p/s : Ish3.. jahat gler.. 

Sumber : Here

42 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

astaghfirullahalazzim..

Norasyimah Saifullah said... Best Blogger Tips

Ya Allah

Anonymous said... Best Blogger Tips

damnT!

Anonymous said... Best Blogger Tips

Haizzz

Anonymous said... Best Blogger Tips

Nasib baik dia rogol sorang je, kalau dia rogol 2 org lagi tu, tu habisssss.

Anonymous said... Best Blogger Tips

apelah anon ats aku nie...
rogol tetap rogol wlaupun sorg atau 2,3 org...
yang salah ttp salah

Anonymous said... Best Blogger Tips

ini mesti idon!! warrggg!!!!! babi babi babi

Anonymous said... Best Blogger Tips

fakk la..sepupu 17/20 tahun x kan x bole nk lawan...bukan nye bdak kecik..perogol sorang je...ambik je la apa hentak kepala perogol hram jadah tuh...gampang!...babi babi!

Anonymous said... Best Blogger Tips

@Anonymous setuju

Anonymous said... Best Blogger Tips

Dieorng cermas kot..dh tak thu nk fikir..

Anonymous said... Best Blogger Tips

semoga Allah melindungi kita semua dr syaitan yg di rejab---kakcik

Anonymous said... Best Blogger Tips

main main main main main

thehellwiththeworldtoday-_-1st said... Best Blogger Tips

gilelah ko Norasyimah..Troll yg berhati mulai..esok abg gi minang adek..

SELY said... Best Blogger Tips

Ade snjate... Mmg panik le.. Da la dok area situ...~.~"

SELY said... Best Blogger Tips

Ade snjate... Mmg panik le.. Da la dok area situ...~.~"

SELY said... Best Blogger Tips

Ade snjate... Mmg panik le.. Da la dok area situ...~.~"

SELY said... Best Blogger Tips

Ade snjate... Mmg panik le.. Da la dok area situ...~.~"

Anonymous said... Best Blogger Tips

sempat lak tu...cisss

Anonymous said... Best Blogger Tips

fu*k the hell!!

thehellwiththeworldtoday-_-1st said... Best Blogger Tips

sekali komen cukup lah mangkok..myemak mata je..ni mesti kaki spam baru nak up..kesian mangkok sorang ni..

Anonymous said... Best Blogger Tips

anon 17:32

aku rase die tgh rogol dgn pisau di leher mangsa. nampak skit pmpuan2 lain bergerak, die ugut kelar. sape yg tak takut.

iiish. ape nk jadik dgn org zaman skrang. cmni ni ke dia kata mesia masih aman? mmg la bencana alam buat masa ni tak teruk lagi, tp kes2 jenayah makin banyak. itu masih kate lg aman? mmg la takde perang2. tp bg aku kes mesia ni, kes tak aman nye sbb byk kes jenayah.

tula, hukum hudud taknak pakai. eiii.

nauzubillah.

thehellwiththeworldtoday-_-1st said... Best Blogger Tips

bodo tak pandai eja..c bukan *..patutlah spm pun tak lepas..

Anonymous said... Best Blogger Tips

hahahaha

thehellwiththeworldtoday-_-1st said... Best Blogger Tips

sebab tu kita kena ajar budak sekarang duduk rumah main facebook lepas tu meyemak kat blog org lain..taklah buang masa melepak kat luar hisap gum, main judi, kacau org, last2 skali rogol, merompak..

Anonymous said... Best Blogger Tips

sial la ko the hell

thehellwiththeworldtoday-_-1st said... Best Blogger Tips

tujelah yg ko pandai cakap..tak sial, fu*k you the hell..sah bukan spm je tak lepas PMR dgn UPSR, pun sangkut..ko ni pegi tadika tak..kesian

Anonymous said... Best Blogger Tips

huruf c ko rosak ke the hell??mengeja pun tak reti..aku rase tadika pun ko tak layak

AdminStressGiler said... Best Blogger Tips
This comment has been removed by a blog administrator.
AdminStressGiler said... Best Blogger Tips

Setakat nak guna name anon tu, baik tak payah nak besar diri sgtlah..

Anonymous said... Best Blogger Tips

hahahaha

thehellwiththeworldtoday-_-1st said... Best Blogger Tips

bukan kau ke yg tak tau mcm mane nak gune c..baca pun ko tak pandai..kan aku cakap kau ni kalau tak sial, fu*k you je ko tau..aku takut nanti aku tulis "fuck" ko tak pandai nak baca..kesian..baik admin..terimas kerana menyokong amba.. :)

maria said... Best Blogger Tips

kenape ni bang tulis fuck2 ni..u sangab sangat ke??

thehellwiththeworldtoday-_-1st said... Best Blogger Tips

bukan dek..ada org nak diajarin mengomong dan menulis..tu abg ajarin..ngak ngomongan yg rusak2..

Anonymous said... Best Blogger Tips

wahhh...admin pn dh mcm thehell. main hoi2. budi bahasa budaya kita..peace no war..

Anonymous said... Best Blogger Tips

the hell mna da budi bahasa...
dia bwu lpas maen je 2..
otak da xbpa betul..
bila la dia nk mati....

maria said... Best Blogger Tips

betul tu..maria benci sangat dengan manusia yang tak berbudi bahasa ni..

Ellyza said... Best Blogger Tips

kesiannye.... bangang btol la penyamun tu

thehellwiththeworldtoday-_-1st said... Best Blogger Tips

terimalah

Kejujuran hati mu oh... Maria
Melambangkan agungnya seorang wanita
Mencurah kasih
Menabur sayang
Tiada meniti batasan

Di sebalik naluri Mariana
Yang memendam cemburu dan curiga
Walaupun kasih amat mendalam
Hatinya masih jua resah

Maria oh Mariana
Kekalutan masih jua melanda
Walaupun jiwa masih serupa
Di manakah nanti penghujungnya

Maria oh Mariana
Jalinan kasih dua jiwa
Bila gelora ribut kan reda
Bersama tabah menghadapinya

Di suatu hari
Jalanan hidup ini
Akan haluannya sendiri
Di situ nanti kan abadi
Cinta kekal untuk selamanya

In My Heart said... Best Blogger Tips

hanya Allah SWT shja yg akan memberi pembalasan di akhirat kelak..
what u give,u get back bro...jgn igt ko bleh lepas...

Anonymous said... Best Blogger Tips

SOKONG HUKUM HUDUD...! UNDANG2 ALLAH KESEJAHTERAAN UNTUK MANUSIA...

Anonymous said... Best Blogger Tips

monyet anak haram hasil luar nikah,mak ko berzina dgn awang hitam,sebab tu perangai ko mcm pundek

Anonymous said... Best Blogger Tips

sokong hudud,klu dah tolak hudud nilah padahnya sebab ingkar ajaran al-quran..allah laknat

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...