Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Thursday, 12 April 2012

OMG : Scha Al-Yahya Dengan Fesyen Kurang Sesuai, Nak Ikut Stail 'Korea' (4 Gambar)

Scha Al-Yahya Dengan Fesyen Kurang Sesuai, Nak Ikut Stail 'Korea'
Mungkin fanatik dengan Korea jadi dia pun nak ikut stail mereka. 
Tetapi admin rasanya ianya kurang sesuai..

37 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

yes

Anonymous said... Best Blogger Tips

bodo la..

Anonymous said... Best Blogger Tips

1st~~

WhyMe said... Best Blogger Tips

yeah!!! mencapap plak..

Anonymous said... Best Blogger Tips

cipap mesti pink!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

ape agama die erkk ?? die tak belajar agama kew pkai mcmtu ..

aku yg tak sekolah agama ni pon thu batas2 arat katne .. kesian3

thehellwiththeworldtoday-_-1st said... Best Blogger Tips

anon yg sama detected!!

thehellwiththeworldtoday-_-1st said... Best Blogger Tips

daripada korang mengutuk org yg nama je islam tapi lakhnat..baik malam jumaat ni korang baca surah Al-kahfi..salam seislam dari the hell..hanya sekadar berkongsi nasihat, tidak pula hamba nak tunjuk alim..hamba masih lagi jahil..ALLLAHUAKBAR

Anonymous said... Best Blogger Tips

Suke ht dia la nk pakai pe...yg korang sakit ht asal....

BigFatMonkey said... Best Blogger Tips

thehellwiththeworldtoday : cantek punya jawaban.. woooi anon 12 april ko nak aku lancapkan ko ke.. puuuik!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

ini utk iklan Sogo -,-

Anonymous said... Best Blogger Tips

main main main main main

Anonymous said... Best Blogger Tips

ok je---kakcik

Anonymous said... Best Blogger Tips

dea bogel lg cntikk..cbai -.-!

Anonymous said... Best Blogger Tips

marketing terbaik... layanzzzzzz
http://www.mudah.my/Sport+rim+honda+raider+swap-14779836.htm

Anonymous said... Best Blogger Tips

scha ni bukan lawa sgt,,, bg kat aku main pun aku xmau... leper je.. buat anak ayam leh la...

inspirasi arjuna said... Best Blogger Tips

dia ngn pakwe dia sama ja...poyo jer lebih...

In My Heart said... Best Blogger Tips

betul..aku sokong inspirasi arjuna...
dh nk jd bini org pon..pkai la elok2 cket cik scha ooiiii....

Anonymous said... Best Blogger Tips

bodoh pnya the the bkan main lg dakwah pki nama the hell c bodoh 1 lagi monkey tu pn satu kat atas sume anon 12 april

Anonymous said... Best Blogger Tips

scha ni poyo je lebih.. belagak.. datang opis aku bajet hot..ptuihH!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

korea? korea la sgt.. hak tuihhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!

mohd shah idris said... Best Blogger Tips

ish2..ni k artis contoh
cendol2u.blogspot.com

fuck you asshole!!!! said... Best Blogger Tips

semua yg komen2 kat atas tu memang jelous dengan fesyen org korean.... aku rasa org atas tu sama je mcm thehell.....

Anonymous said... Best Blogger Tips

hello..btl ke nih scha?mcm muka pelakon yg seiras ngn dia jer.....

Anonymous said... Best Blogger Tips

dialah tu..tapi byk2 pakaian saya pernah pakai..inilah yg terburuk saya nampak.....

Anonymous said... Best Blogger Tips

haishh scha ni xtakut ke kena denda 25 inggit!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

bg ak...scha la yg rugi...sbb xnk kumpul pahala..dan pilih nk makan rezki dr photoshot begini

Anonymous said... Best Blogger Tips

CAM BAPOK PN ADE....

Anonymous said... Best Blogger Tips

yg aku kisah, artist2 pakai cmni pastu budak2 ikot. arggh. padahal mak bapak dah ajar baik2, tp nak memberontak gak. padahal artist tu tak kenal dia pun, tp dia nak lawan ckp mak bapak yg selama ni besarkan dia, bg dia duit bli barang etc etc.

erk.

Anonymous said... Best Blogger Tips

tak payah pakai seluar terus la lain kali...

Anonymous said... Best Blogger Tips

scha hidong bengap...lobang hidung besar mangkuk jamban..

Anonymous said... Best Blogger Tips

biase je. ramai je yang lagi howt howtttt -_-

Ellyza said... Best Blogger Tips

ee..seksinye -,-

is_isaac said... Best Blogger Tips

seksi nyeee!

Anonymous said... Best Blogger Tips

cam sluar nyonya jer..

Anonymous said... Best Blogger Tips

sekati die la nak style cmna. ni cikit2 nak kutuk. tu la nak kutuk barat, bangsa kita lebih kurg juga.

Anonymous said... Best Blogger Tips

ala... bukannya dia nk pkai sgt pun.. mybe dia di minta utk memperagakan pakaian tu.. seksi tu mmg la.. korang ckap mcm korang yg tanggung dosa, dia dh berlaki, so laki dia la yg tanggung dosa dia.. yg korang laki2 sekalian dh tahu seksi lg tgok wat pe.. diri sendiri yg tmbah dosa.. ntah pape ntah korang nie...

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...