Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Tuesday, 10 April 2012

Cool : Sekeping Gambar Yang Mengelirukan (Gambar)

Sekali imbas nampak macam dua keping gambar.Gambar yang atas gambar kapal dan yg bawah suasana desa.  Tapi gambar ni sekeping je sebenarnya..kapal besar tu adalah Pasha Bulker yg hanyut dan terdampar tepi pantai Nobby sebuah desa di Australia ni pada June 2007 kerana cuaca buruk sewaktu kapten kapal tgh breakfast dan semenjak itu desa ni jadi tarikan pelancong.


Tak caye? Tengok video kat bawah ni..


Sumber : Here


10 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

hahha..cb admin..hahhaha

farah said... Best Blogger Tips

nape buat rumah dekat sgt ngn pantai?

Anonymous said... Best Blogger Tips

hi farah...jom mkan kt kedai mkcik kalsom,u blnja k....

mOon EyEzS said... Best Blogger Tips

ok...dah percaya dah skrg ... hehehehehe

ben xii said... Best Blogger Tips

lori minyak kot . kalau tumpah padan muka

Anonymous said... Best Blogger Tips

main main main main main

Anonymous said... Best Blogger Tips

siot..aku ingat dua gambar yg berbeza

Anonymous said... Best Blogger Tips

sekali kapal tu bergerak ke darat...terabur lari orang

ikan bilis said... Best Blogger Tips

aku ingt cter 'speed 2'

dunia ruza said... Best Blogger Tips

besar gler kapal tu..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...