Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Friday, 13 April 2012

WTF : Kehidupan Seharian Gadis Dengan Pasangan 'Pengkid' di China (12 Gambar)

Kehidupan Seharian Gadis Dengan Pasangan 'Pengkid' di China.
Entahlah kenapa manusia nak juga mempunyai hubungan dengan jantina sejenis. Dah lah pengkid ini nak juga berlagak macam lagi sebenar. Apa perasaan ibu bapa kalau tahu anak mereka menjalani hubungan sebegini?


 via : tt.mop.com

30 comments:

-mY@- said... Best Blogger Tips

erk!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

geli sial laaa....lesbian!

Anonymous said... Best Blogger Tips

o.O

Anonymous said... Best Blogger Tips

@-mY@- hai sayang. jom dating

Anonymous said... Best Blogger Tips

dua dua makhluk ni aku rogol baru dia taw!!sedapnya brsama llaki

Anonymous said... Best Blogger Tips

i wanna fuck them!

Anonymous said... Best Blogger Tips

@-mY@-

mya jom make love ❤❤❤❤❤❤❤❤❤

Ellyza said... Best Blogger Tips

pehal le diorang nie......
ewww.... >.<

Phytrie said... Best Blogger Tips

Tak boleh blah tol
Yg tak tahan nye pengkid tu siap berkemban lagi tu huhu
Laki lah sangat haha

thehellwiththeworldtoday-_-1st said... Best Blogger Tips

bongok admin..tu laki baby shit face..no tetek projected at the last pic..buta tuli..ahakks

Anonymous said... Best Blogger Tips

Nah ambik totey

Anonymous said... Best Blogger Tips

pancut dlm mngandung gk si bangang 2 ekor ni..

Anonymous said... Best Blogger Tips

main main main main main

Anonymous said... Best Blogger Tips

jgn judge org cm2....kita xtahu kebenaran sebenar....dah2 p tido---kakcik

Anonymous said... Best Blogger Tips

a'ah la. kata pengkid. last pic tu tgk dak pengkid tu xder nenen. betul ke pengkid?? btw, budak pengkid tu lg comel dr pasangan nya. ehe :D

Anonymous said... Best Blogger Tips

strapon

Anonymous said... Best Blogger Tips

pengkid ke budak kecik ni?

Anonymous said... Best Blogger Tips

macho2 pon pengkid ni,kene lempang nanges gak..hahahaha

Anonymous said... Best Blogger Tips

berkemban jwk pengkid tok eyh..hahahahaha..

Anonymous said... Best Blogger Tips

teruk nyeeee....

Anonymous said... Best Blogger Tips

kalau aku dapat dua dua aku fap...fap...fap..kan

Anonymous said... Best Blogger Tips

apsal kulit diorg cantik wey?? Jeles ak

Anonymous said... Best Blogger Tips

lawanya kasut pompuan 2 warna putih

Anonymous said... Best Blogger Tips

bodoh punya admin last sekali mane ade tetek bodoh,btw fap .. fap..fapp

Adawiyah Hamdan said... Best Blogger Tips

where`s the boobs goes?

Anonymous said... Best Blogger Tips

admin jz share jer yang korang kutuk sekali admin wakpe??? sekurang2nya admin tunjuk gak pe yg terjadi kat dunia ni.....daripada korang habuk pun tadak.....harap info by admin jer. nothing....zero!

Coke Infy said... Best Blogger Tips

kiut gile

Anonymous said... Best Blogger Tips

pengkod popo mana?pengkid mon nie..sama aweknya...saya kenal semua pengkid di china.

Anonymous said... Best Blogger Tips

Adai ku nemu... te kiruh2 ngau hal urg kaban tok... sedua pun hal... bisik ngacau ktk pia...

penk zako said... Best Blogger Tips

alahai apa sebar2 pasai pengkid ni.tak puas hati ke apa?kalau jeles tolong kasi tau hee~

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...