Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Sunday, 8 April 2012

Amazing : Korang Pernah Makan Kat Atas Pokok? (6 Gambar)

Soneva Kiri, Six Senses Resorts & Spa di Thailand menyediakan suatu pengalaman baru bagi peminat alam sekitar. Mereka menyediakan pod di atas pokok untuk penginap resort tersebut mengalami pengalaman makan di atas pokok sambil menikmati keindahan alam semulajadi yang sangat menakjubkan. Jom kita tengok gambar kat bawah ni.
 

sonevakiritreetoprestaurant6
sonevakiritreetoprestaurant5
sonevakiritreetoprestaurant4
sonevakiritreetoprestaurant2
sonevakiritreetoprestaurant1

p/s : Pergh.. memang best..

Sumber : Here



9 comments:

ikan bilis said... Best Blogger Tips

aku ingat aku nak 1st lah..tolong lah makbul kan..

thehellwiththeworldtoday-_-1st said... Best Blogger Tips

1st lagi..syukran dulu kini dan hari2 esok..apasal repost lagi, boring!

thehellwiththeworldtoday-_-1st said... Best Blogger Tips

oi..potong stim ikan masin ni..puihh

thehellwiththeworldtoday-_-1st said... Best Blogger Tips

ceh, kalau aku taip 1st je mesti dah dpat..ko nasib baik je..

thehellwiththeworldtoday-_-1st said... Best Blogger Tips

aku plg bengang ada org potong aku..sial ikan masih kering berenang tepi longkang..arghhh

ikan bilis said... Best Blogger Tips

go to hell..pui.
bwahahahaha

Anonymous said... Best Blogger Tips

main main main main main

Anonymous said... Best Blogger Tips

dh pernah post la ni, admin..

Miuraozil said... Best Blogger Tips

wat the fish?? nampak sangat wth xdo keje, ur loyalty concern! yg anon sorng nie pulak xdo keje laen. asyik main main n main je

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...