Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Saturday, 14 April 2012

OMG : Apa Yang Terjadi Bila Telur Direndam Dalam Cuka? (11 Gambar)

Jom kita tengok apa yang terjadi bila telur diremdam dalam cuka. Memang cool beb.. Layan~~

Korang boleh mencuba eksperimen ini di rumah, hanya perhatikan langkah-langkah keselamatan apabila bekerja dengan asid asetik dan memakai sarung tangan pelindung. 










p/s : Telur akan menjadi elastik dan glowing.. PErgh.. 
Sumber : Here

19 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

main main main main main

Anonymous said... Best Blogger Tips

Kna rendam 1tahun bru mnjdi..

Anonymous said... Best Blogger Tips

gile lorhhh,yg k0 nk maen2 nie psl gile

Norasyimah Saifullah said... Best Blogger Tips

subhanallah

Obat alami penurun kolesterol said... Best Blogger Tips

cakep bener...

Anonymous said... Best Blogger Tips

brape lame mau rendam????

Anonymous said... Best Blogger Tips

sehari je da jadi. tak sampai berapa jam pon. penah wat dah.

Anonymous said... Best Blogger Tips

tpu... aku wat x jd pun

far said... Best Blogger Tips

anon atas..ko guna cuka cap aper??

Anonymous said... Best Blogger Tips

gune la cukasperm. kompem jadik.

Anonymous said... Best Blogger Tips

bpak semat

Anonymous said... Best Blogger Tips

blh mkn ke pastu???

Anonymous said... Best Blogger Tips

kalau korang nak tahu 'trick telur dalam botol' dia buat gini la... bila dah lembut..dia sumbatkan perlahan2 dlm muncung botol tu.. bila biar balik...lama2 dia akan keras semula.. :)

In My Heart said... Best Blogger Tips

boleh mkn x?hahahahhahaha

Anonymous said... Best Blogger Tips

cuber korang rendam dalam coca cola plak~~~~
hahahaha

just said... Best Blogger Tips

bleh try

Anonymous said... Best Blogger Tips

nice. :)

Anonymous said... Best Blogger Tips

gune cuka ape nie?

Anonymous said... Best Blogger Tips

boleh ganti jadi lampu nih. kah kah

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...