Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Wednesday, 11 April 2012

OMG : Reaksi Rakyat Malaysia Apabila Gempa Bumi Melanda (4 Gambar)

Reaksi Rakyat Malaysia Apabila Gempa Bumi Melanda.
Nasib baik setakat ini negara kita cuma merasai gegeran gempa bumi..Apa-apapun, yang penting sekarang semua orang jauhkan diri dari pantai dan juga berdoa untuk keselamatan semua orang. 

Lokasi : Gurney Plaza

Lokasi : Muar




13 comments:

fahnis 1 said... Best Blogger Tips

Cpat gla update

Anonymous said... Best Blogger Tips

takot juga eaaa mati... =)

Norasyimah Saifullah said... Best Blogger Tips

Allahuakbar

Anonymous said... Best Blogger Tips

rase gak tadi .. ingt pening kew ape . rupa rupanya mmg ada gegaran gempa bumi walaupun sdkit serius dah rase cuak .

ana said... Best Blogger Tips

lebih kurang pukul 4.30ptg tadi,gempa bumi 8.9 skala ritcher berkalu di aceh...

karen said... Best Blogger Tips

Kalau Allah nak tunjukkan kuasa Dia kat mana mana pun boleh , kita manusia ni yang selalu leka last last kecundang gak akhirnya .. huhu

Anonymous said... Best Blogger Tips

mahakuasa allah

Batras Designer Sdn.Bhd said... Best Blogger Tips

tau takut...masa aman dk bt bukan2...manusia2....

Anonymous said... Best Blogger Tips

SUBHANALLAH...

Anonymous said... Best Blogger Tips

jgn la guna huhu...apa huhu sgt..
ni la manusia...benci lak dgr..skit2..huhu..ntah ape2

Anonymous said... Best Blogger Tips

karen kok ye pn pki lah bju.tau lah ko ttp aurat.tp kne.ni bkn post tntg k-pop

karen said... Best Blogger Tips

knpe anon2 ni mcm fedup dgn aku ?? aku ade buat salah ke hape ?? lagi satu aku bukn pkai pic seksi berbagai .. klu korang tak tahu lah aku nk beritahu ni Aurat lelaki yang wajib ditutup ialah bahagian tubuh badan antara pusat dan lututnya. aku rase aku x nmpk kn pon bhagian tubuh bdn aku..

Anonymous said... Best Blogger Tips

ramainyaa org-------kakcik

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...