Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Friday, 13 April 2012

Bodoh : Ibu Artis Indonesia Backup Anak Bergambar Seksi (2 Gambar)


Maria Joseph, ibu pelakon Sheila Marcia, berkata dia tidak terperanjat apabila mengetahui gambar seksi anaknya itu disebar di Internet.

Malah, dia membuat keputusan untuk tidak mengambil berat perkara itu.

“Saya tak mahu komen fasal gambar itu,” katanya, semalam.

Maria percaya perbuatan itu dilakukan oleh orang yang membenci Shiela.

“Kasihan mereka kerana mereka hanya mengotorkan hati mereka sendiri,” katanya.


Gambar seksi Sheila Marcia dimuat naik dalam laman Twitter oleh pemegang akaun yang menggunakan nama samaran @Neen_martha dan beberapa kali menyebut nama Sheila.

Dalam gambar itu, Sheila dilihat bergaya di dalam bilik air tanpa memakai seluar dalam.

p/s : Jangan salahkan ibu mengandung.. LOL

Sumber : Here


14 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

assalamualaikum..komenla dgn elok

Anonymous said... Best Blogger Tips

gilaaa....~~~!!!

fuck you asshole!!!! said... Best Blogger Tips

bodoh punya artis zaman skrg... sngaja nak naikkan nama lah tu..

thehellwiththeworldtoday-_-1st said... Best Blogger Tips

kat msia kan sama..kan kita ada akak nur amalina 18As spm, idola kecilku dulu..harom jadah mak bertudung sokong anak cultural shock

Yanie Oranie said... Best Blogger Tips

aishhh...ape la nak jadi....

Anonymous said... Best Blogger Tips

main main main main main

Anonymous said... Best Blogger Tips

tu kan gmbr privacy..apew ni....sedih dunia dh xde privacy---->kakcik

Anonymous said... Best Blogger Tips

bia la dia nk bogel ke ape..who cares...

Anonymous said... Best Blogger Tips

lol...bodoh..artis malaysia pun ade kot.. ape tah name die anjoulie ke ape tah.. die ngn mak bodoh die back up die bgambo bogel. bodoh..

Anonymous said... Best Blogger Tips

nmpak sgt xpakai bra... namapk puting timbul tajam baik p[unya!!!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

spender pn xpkai bro, cm ne bra blh pkai lak..

Anonymous said... Best Blogger Tips

lok sem sap phui

Anonymous said... Best Blogger Tips

dia ni belum kawen dah ada anak, setakat gambo tu,x jadi kudis la kat dia..

Anonymous said... Best Blogger Tips

0192282810 call me maybe~

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...