Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Tuesday, 10 April 2012

OMG : "Intimacy 2.0", Pakaian Yang Dapat Mengesan Wanita Sedang Berahi (4 Gambar)


Bukan mudah bagi seseorang wanita tu untuk menunjukkan tanda-tanda keghairahan kepada pasangan nya..Namun, dengan ada nya teknologi moden, sebuah pakaian yang boleh menunjukkan atau menonjolkan keghairahan seseorang perempuan itu telah pun dicipta.

Ciptaan futuristik ini menggunakan sejenis kain pintar yang akan menjadi lut sinar apabila kadar jantung pemakainya meningkat.

Pereka Belanda Daan Roosegaarde kini dalam perbincangan untuk menghasilkan pakaian itu secara besar-besaran. Beliau berkata: "Pakaian ini menerokai hubungan antara keintiman dengan teknologi."


Pakaian tersebut dipanggil Intimacy 2.0 telah dipamerkan di London dan memenangi beberapa anugerah fesyen.





p/s : Baju ini hanya sesuai utk pasangan yang sudah berkahwin dan tidak sesuai dipakai di khalayak ramai. Hehe

Sumber : Here


9 comments:

mael lambong said... Best Blogger Tips

1st la haduyai nye ponnn...

Anonymous said... Best Blogger Tips

hahaha...klakar la aku tgk benda ni

Anonymous said... Best Blogger Tips

kte da jd suami isteri,, x pyah nk ngade laa nk pkai bnde nie...

Anonymous said... Best Blogger Tips

mcm mane nak beromen kalau dah pakai mcm tu??

Anonymous said... Best Blogger Tips

eii nmpak tetek la...

ben xii said... Best Blogger Tips

kalau perempuan berahi jantung denyut laju . habis tu kalau dia berlari ? macam lari bogel la

Anonymous said... Best Blogger Tips

owhh..so model tu tgh gersang la eh??sbb bju tu tetibe lutsinar..hahah

Anonymous said... Best Blogger Tips

rakis

Unknown said... Best Blogger Tips

tak senunuh langsung baju ni...nampak *****.....ish3....ni bukan baju pengesan berahi,tapi baju tunjuk *****

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...