Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Tuesday, 10 April 2012

WTF : Guna Serbuk Detergen Untuk Ayam Kelihatan Sentiasa Segar Di Vietnam (16 Gambar)

Tanpa risau dengan tarikh luput, banyak pengedar ayam atau daging di Vietnam didapati telah menggunakan serbuk detergen untuk memastikan ayam kelihatan sentiasa segar walaupun dah lama. Jadi berhati-hati dengan ayam yang anda beli di supermarket dan telah dibungkus. Mari lihat cara-caranya dan anda tengok adakah semua ini kelihatan sangat segar?




 
 
 
 

 via : asiantown.net

10 comments:

ikan bilis said... Best Blogger Tips

semalam aku mimpi 1st..harap2 jd kenyataan

Anonymous said... Best Blogger Tips

OMG!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

ha:O

Anonymous said... Best Blogger Tips

nk tahu serbuk detergen apa yg dipakai
sgt berkesan : )

Anonymous said... Best Blogger Tips

dulu masa blaja kt um penah jugak ak wat cmni,,, masa kem aku penah celup ayam dalam air yg ade sabun buku Fab... mmg menjadi la,terus nmpak bersinar sinar ayam tu...

ben xii said... Best Blogger Tips

dah macam bangkai

Anonymous said... Best Blogger Tips

smalam aku mimpi last... TERMAKBUL LAH SIALLL!!!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

kreatif----kakcik

just to said... Best Blogger Tips

perggg....what the fish

Anonymous said... Best Blogger Tips

jijik weh...

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...