Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Thursday, 21 February 2013

Cool : "Hole-Y", Kasut Yang Mempunyai "Penghawa Dingin" (5 Gambar)


Kasut berpenghawa dingin keluaran syarikat Chiyoda ini menggunakan konsep yang sama seperti terdapat pada pelbagai jenis kasut sukan yang ada di pasaran iaitu mempunyai lubang pengaliran udara. Pada kasut ini, ia mempunyai 6 lubang pengaliran udara bagi mengalirkan udara panas di dalam kasut ke luar seterusnya bertindak sebagai penyaman udara bagi menyejukkan kaki anda semasa memakainya.

Walaubagaimana pun, produk kasut ini akan berdepan dengan masalahnya yang tersendiri di mana tapak kasut akan menjadi terlalu kotor dan sukar dibersihkan berikutan lubang pengaliran udara yang terletak di bawah tapak kasut.

Selain itu, pada waktu hujan, kasut anda akan mudah untuk menjadi basah disebabkan air yang masuk melalui bahagian bawah tapak kasut tersebut.





p/s : time ujan xleh pakai... tak pasal2 banjir dalam kasut.. 

Sumber : Here

7 comments:

lulu chan said... Best Blogger Tips

meh nak try 1

Anonymous said... Best Blogger Tips

pakai dekat pejabat je lahh. masa dekat parlimen pun boleh pakai jugak kasut ni.

mazeer mohamad said... Best Blogger Tips

aku kene cari nih..

WOW:TANDA-TANDA WANITA SEDANG TERANGSANG!
SEDIH:BABY DIANA MENYESAL SERAH DARA PADA TEMAN LELAKI!
PANAS:10 Cara Wanita Membuatkan Lelaki Bernafsu!

Anonymous said... Best Blogger Tips

kalau lumbe lari pakai kasot ni selesa jek kaki. sejuk kaki. tak busuk plak tu kaki

Anonymous said... Best Blogger Tips

haha tv3 bengong putar belit kes nik aziz..pdhl bkti dlm youtube tnjk lain..
tukaq kerajaan

Anonymous said... Best Blogger Tips

ko pon sma bengong cm tv3..hihihi

kingkong said... Best Blogger Tips

Thank's Infonya Bray .. !!!

www.bisnistiket.co.id

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...