Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Thursday, 21 February 2013

OMG : Agak-Agak Sakit Tak Kalau Kena Macam Ni? (9 Gambar)


Mengerikan apabila kunci tertusuk di kaki sewaktu kelas karate, inilah yang berlaku tah macamana tetiba ada kunci di lantai tempat latihan tersebut. Mungkin kerana kunci yang diletakkan di dalam poket terjatuh sewaktu melakukan latihan tersebut. Memang mengerikan korang lihat gambar-gambar di bawah ini dan juga video di bawah ini.



p/s : Adusss.... 

Sumber : Here

14 comments:

lulu chan said... Best Blogger Tips

sakitnye................
NGERI

Nurhuda Hazirah said... Best Blogger Tips

wahaha..sakit nyerr!!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

bestny....

Anonymous said... Best Blogger Tips

awww je katenye. cool man

Anonymous said... Best Blogger Tips

takutnya...

daqspark said... Best Blogger Tips

Tak rasa sakit ketika tercucuk. Dia sedar sbb berasa sengal2 dan kebas sedikit.. rasa sakit akan menyusul beberapa ketika kemudian. Dats y dia still cool.. (kalo mak ayam tercucuk rasanya latah aje da dpt 3 rangkap kot.. hehe)

mazeer mohamad said... Best Blogger Tips

sakit seyal!

WOW:TANDA-TANDA WANITA SEDANG TERANGSANG!
SEDIH:BABY DIANA MENYESAL SERAH DARA PADA TEMAN LELAKI!
PANAS:10 Cara Wanita Membuatkan Lelaki Bernafsu!

pencinta agung said... Best Blogger Tips

boleh start engin terus ni..haha

Anonymous said... Best Blogger Tips

lain kali pakailah kasut, tak pasal-pasal tembok kaki tu.

Anonymous said... Best Blogger Tips

aku kena paku karat tembos kaki ok je
hahah

Anonymous said... Best Blogger Tips

~~ elok la tu,.nama pon car key (kaki)

Anonymous said... Best Blogger Tips

haha tv3 bengong putar belit kes nik aziz..pdhl bkti dlm youtube tnjk lain..
tukaq kerajaan

Anonymous said... Best Blogger Tips

ko pon sma bengong cm tv3..

Anonymous said... Best Blogger Tips

anon 03:52 mmg lawak.hahahaha

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...