Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Monday, 18 February 2013

WTF : (VIDEO) Bibik Indonesia Lambung Dan Campak Bayi

Bibik Indonesia Lambung Dan Campak Bayi.
Semalam admin nampak video ini dalam berita jam 8 malam. Memang kurang ajar tindakkan bibik ini dan semoga dia dijatuhkan hukuman yang setimpal dengannya. 


Video :

12 comments:

X Lupa Dot Com said... Best Blogger Tips

Video TV3 http://www.youtube.com/watch?v=Q0NHqfbnqaU

mazeer mohamad said... Best Blogger Tips

bangang..

SADIS:ARTIS CANTIK MINUM AIR KENCING SENDIRI!
PELIK:HIMPUNAN GAMBAR PELIK YANG JARANG ANDA LIHAT!
EYUCKS:WANITA MALAYSIA KANTOI BUANG AIR BESAR DALAM LIF!

Anonymous said... Best Blogger Tips

BR1M - baucer rasuah 1 malaysia..
tukaq kerajaan

Anonymous said... Best Blogger Tips

BR1M - baucer rasuah 1
malaysia..
tukaq kerajaan

Prince of Noob said... Best Blogger Tips

celakak punya indonz

Anonymous said... Best Blogger Tips

Diharap pihak Wisma Putra memasang skrin besar di Kedutaan Malaysia di jakarta. Tayangkan klip video ni berulang kali dekat situ. Biar puak indon tahu yg warganya banyak yg bersifat binatang, jgn asyik salahkan malaysia.!!


-ameba

anti indon sial said... Best Blogger Tips

dasar anjing babi org indon ni..dh ler dtg sini cri makan tp wat perangai mcm binatang..jenis nda tau di untung..weh blk la indon ke negara indon mu..kami ngak butuh kamu pon..fuck u indon..kite kalau wat silap cikit sure indon mengamuk serang opis kedutaan m'sia di sana siap nk ganyam@ bunoh org m'sia tp kite sekadar diam jer..aku bkn nk ngapi kan org kita tp lu pikir la sendiri..dh ler m'sia ramai pendatang asing..lama2 x selamat rasanya tinggal di tanah air sendiri..FUCK AND DAMN U BN AND menteri dalam negeri..hishamuddin pondan...

Anonymous said... Best Blogger Tips

eh org atas ni...ada masalah ke ape..... Ko dh abis bljar ker? Cakap bgus pnya tpi mlas nk blajar.
Pe kata ko msuk drjah 1 balik....bercita2 nk jadi org atsan sperti yang ko ngutuk kt atas tu..n tgk pe tindakan ko buat.
Arini ko sukati je kutuk orang ekk...satu ari nnt ko plak kena kutuk.
Tpi smua tu dh trlambat kn...aku xtau la ko keje pe...jd ko jgn banyak songeh k.....
Sama gk ngan anon 21:27 tu tak abis2 tukaq krjaan,....blajar rajin2 target cita2 tinggi pastu ubah sendiri. NOOOOOOB

Anonymous said... Best Blogger Tips

“BARANGSIAPA YANG DIKEHENDAKI OLEH ALLAH UNTUK MEMPEROLEH KEBAIKAN, MAKA ALLAH MEMBUAT IA MENJADI PANDAI DALAM HAL KEAGAMAAN.”

Anonymous said... Best Blogger Tips

elwh..ko pun apply gak..makan gak duit tu..cite nak gebang besar lak.. .i lah conroh2 org Parti Kurang Rasional.

Anonymous said... Best Blogger Tips

brlaku kt area uma aku,
haramnye org gaji, nsb tk kne pkul

Anonymous said... Best Blogger Tips

cian nye..x dea aty perut nye owg,cube dye di lambung2 cam2 ape dye ase..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...