Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Sunday, 2 December 2012

WTF : Taman Tema Paling Pelik Dan Unik Di Korea Selatan (12 Gambar)

Taman Tema Paling Pelik Di Korea Selatan.
Teman Tema ini khas untuk mengajar orang ramai mengenai cara menjaga kebersihan serta cara menggunakan tandas dengan betul . Jadi tema untuk Taman Tema ini adalah Tandas. Ianya terletak di Suwon, Korea Selatan.

9 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

Ohh mcm tu...btw 1st!

faizfakhirin said... Best Blogger Tips

nk berak

Aku_Skandallxxx said... Best Blogger Tips
This comment has been removed by the author.
Anonymous said... Best Blogger Tips

diam la kau.....dk tgk diam sudah bodo

Aku_Skandallxxx said... Best Blogger Tips

assalamualaikum semua......ok, saya nak buat pengumuman, ini adalah komen terakhir saya kat blog ni....lepas ni saya janji xkan komen lagi kat blog ni.....sebelum itu, saya nak minta maaf kepada semua pembaca blog ni....maaf jugak kepada semua anon2.....dan jugak kepada admin, saya memohon sejuta kemaafan......saya tau kebanyakan komen saya annoying, menyakitkan hati....tapi tujuan saya hanya untuk melawak semata2...saya faham, komen saya memang SANGAT keterlaluan, tapi saya cuma menganggapnya sebagai lawak sahaja.....mohon semua jangan mengambil serius tentang komen2 saya.......saya betul2 minta maaf jika ada yang terasa hati dan dendam pada saya......maafkan lah saya.....saya masih belum matang lagi.....apa pun, terima kasih atas kebahagiaan yang saya rasakan sepanjang lepak di blog ini.....terima kasih kepada mereka yang sudi membazir waktu melayan saya.....sekali lagi, terima kasih dan minta maaf kepada admin dan kawan2 semua.......mohon semua maafkan saya.....

The Seven Thing said... Best Blogger Tips

taik pya pasal pun mau gaduh ka?

Anonymous said... Best Blogger Tips

hahahaha lucu taik pnya hal pon nak gadoh..kah2 manusia2..xpelu tgk gmbr..bc komen pon dah bley bt ktw hahahahahahaha lucu2

Prince of Noob said... Best Blogger Tips

apsal la org2 korea ni pelik2... hidop kpop

Anonymous said... Best Blogger Tips

aku tengok pun rasa nak terberak.
-ameba

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...