Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Wednesday, 5 December 2012

OMG : [Video] Si Kecil Yang Sedang Nazak


Alkisahnya di bumi Syria.. Pernahkah anda melihat seorang bayi yang nazak? Bukan disebabkan kematian semulajadi, tapi dibunuh oleh Syaitan Syiah.

Subhiah Hasan al Deek, si kecil ini merindui ayahnya Syahid Hassan al Deek dan mengikut allahyarham ke syurga, 2 jam selepas video ini dirakam. 

Ya ALLAH, tempatkanlah mereka berdua di syurga-MU dan tunjukkanlah kemungkaran-MU kepada yang membunuh mereka. Amin.



p/s : Tak sanggup nk tengok... sedih gler.. 

Sumber : Here

19 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

ya allah. snguh kejam. apa slh bdk ni. kesianya. syurga tmpatmu syg. kesian.

Hant said... Best Blogger Tips

tngok gmbr je la,,kesian..

ACER HAPPY HOUR KLCC-ULTRABOOK HARGA MURAH

Anonymous said... Best Blogger Tips

sedihhnyaaa ..kesian kt bby tuu ..

Anonymous said... Best Blogger Tips

mana mr. fapson? x nak fap ke? apesal lak?

Anonymous said... Best Blogger Tips

bodo org kt ats ni...xde keje

Anonymous said... Best Blogger Tips

Jahanam punye syiah,klaw sape2 syiah yg tgok video smoga btaubat dan baik korang btaubat...

Anonymous said... Best Blogger Tips

dalam pas banyak syiah.....sebab tu lah aku x masuk pas.....

ginger said... Best Blogger Tips

hope bby ni selamat... sedih aq tgok....

Anonymous said... Best Blogger Tips

sedih kan diri kita sendiri..sudah pasti baby ni masuk syurga..kita??..

Anonymous said... Best Blogger Tips

Pandai2 je fitnah pas tu ramai syiah,macai yg bodoh sme mcm umngok

Anonymous said... Best Blogger Tips

org melayu...
esok lusa bila ckp pasal syiah ..
mula berlemah lembut ckp syiah tu tak sesat...die lain mcm skit jer...
hak tuihhh....

syiah ni mmg sesat dan jgn terkejut kalau dikata syiah ni sebenarnya dimainkan oleh yahudi iran...
ya...di iran byk org yahudi di sana..

btw...mmg dlm pas byk syiah.
masakan mat sabu sibuk pi syria berjumpa wakil kerajaan syiah di sana..bodoh betol

Prince of Noob said... Best Blogger Tips

sedihnya... at least anak ini dapat highway terus ke syurga, kita bagaimana?

Anonymous said... Best Blogger Tips

kasihan budak tu, apalah dosa dia.

Anonymous said... Best Blogger Tips

Darah anak ketil ini begitu juga dgn pejuang2 islam yg telah syahid akan terbayar jika Khilafah berjaya diangkat di Syria.

Alhamdulillah pejuang2 islam di Syria telah berjaya menawan hampir keseluruhan Syria dari Bashar Al-Asad... Mereka bersungguh2 berjuang untuk mengembalikan Khilafah dan mendaulatkan kembali Syari'ah dalam kehidupan ummat islam setelah tertegakknya khilafah..

Syria adalah contoh revolusi yg seharusnya diikut oleh negara2 islam lain. Mereka menolak demokrasi yg ditawarkan oleh Amarika melalui PBB.

Semoga perjuangan mereka mengembalikan Khilafah dipermudah dan dipercepatkan, dan seterusnya mencampak demokrasi ke lembah KEHINAAN...!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

aku tgk gmbr je dh bergenang air mata..xsanggup nak tgk video pun...
btw syiah byk kat iran

Anonymous said... Best Blogger Tips

Aku sampai hati la cmni...Sedih kot..ape la diorang sanggup wat cmni

Anonymous said... Best Blogger Tips

syurga tmpt mu syg

Anonymous said... Best Blogger Tips

sedihnye...............

Anonymous said... Best Blogger Tips

jgn nak politik gile babi sangt la..kalu kena ank ko baru ko tahu..xabis2 politik..kalu dah sesat tu..ckp betui2 pon dia xdengar..agaknye dah jilat jubo gamaknye..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...