Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Wednesday, 5 December 2012

Serius : Alat Untuk Bagi Makan Bayi Anda Secara Automatik (3 Gambar)


Alat yang dikenali sebagai Crib Dribbler ini merupakan sebuah mesin automatik untuk memberi bayi anda makan. Jadi, ibu bapa yang pemalas bolehlah tidur dengan nyenyak pada waktu malam tanpa sebarang gangguan. Bagi ibu bapa pemalas yang ingin mendapatkan alat ini, jangan nak berangan. Alat ni hanyalah Prank Toy dan bukanlah real yang bertujuan untuk memperbodohkan ibu bapa yang pemalas. Jadi, jagalah anak korang dengan kasih sayang sepenuh hati. Kalau dah malas sangat, tak payah ade anak.



p/s : LOL..

Sumber : Here

6 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

da mcm hamster baby kne wat cmtu

Anonymous said... Best Blogger Tips

sape la tergamak bt gitu kt bby dia ye..mcm binatang dh

Prince of Noob said... Best Blogger Tips

argh ingat bayi tu hamster ke?

Anonymous said... Best Blogger Tips

ini sama macam ada alat pengikat kat baby yang berantai bila parent baby bawak baby berjalan...dah macam bawak anjing berjalan2.......

Anonymous said... Best Blogger Tips

puiii!!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

Walaupun komen Anonymous/Tanpa Nama dibenarkan, mohon gunakan ID Berdaftar untuk mengelakkan dari berlaku kecurian identiti. Namun sekiranya ingin menggunakan Tanpa Nama, mohon letakkan Nickname untuk memudahkan komunikasi dan mengelakkan kekeliruan.

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...