Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Friday, 7 December 2012

WTF : Ini Pelacur Kembar Yang Telah Meniduri 355,000 Orang Lelaki (9 Gambar)

Ini Pelacur Kembar Yang Telah Meniduri 355,000 Orang Lelaki.

Pada usia 70 tahun mereka masih lagi bekerja sebagai pelacur di Amsterdam. Dan mereka menyatakan yang mereka telah meniduri seramai 355,000 orang lelaki sepanjang hidup mereka. 


16 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

aljuburit mesti suka kat nenek ni ..asmin aiskrim pun nak juga

ginger said... Best Blogger Tips

lobos giler ni...

Arm Gurlz said... Best Blogger Tips

lol

Anonymous said... Best Blogger Tips

apa kata kita temukan mereka dengan "Fathers Of Malaysian Illuminati".....siapa lagi, DSAI la.......a.k.a Anwar al-Juburit atau lebih dikenali sebagai "Pemilik Jet Mahal".....

Anonymous said... Best Blogger Tips

Melacur sebab darurat..Mashitah kata boleh..

Anonymous said... Best Blogger Tips

haa,,,mashitah lek mano??? hang taw dak dya tu kan umno,,,so cek nak habak sat kat hangpa,,,tok sah duk kutuk2org len laa,,,hang p dpn cermin tngok dlu hang lagu mana,,,x bek duk nuduh org bkan2,,,klu stakat duk baca metro ngan bh ja,,,bek hangpa p kaji hadis,,,kan baik,,,

Anonymous said... Best Blogger Tips

jgn menuduh klau x de bukti.. video x bleh pkai, tu sumer saksi besi..hahahaaa

Ziera Clara Basar said... Best Blogger Tips

nenek ooo nenek.....

Anonymous said... Best Blogger Tips

aku da agak da..msti komen nk msuk bab politik jgk

Anonymous said... Best Blogger Tips

benci politik..
asl yg mlucas jew korg nk tduh anwar..asl xckp njib jew???ko taw kew ape njib wt??korg igt dia nk hadap rosmah jew/??puiihhh pk2 laa ey..mkin tua mkin gtal

Anonymous said... Best Blogger Tips

btl3..c musa plak ade bini owg timur..dia ade bini 4..xramai yg tau kan hehehehe...smpi ank dia nangis2 mgamuk dia pura2 tk kenal kt majlis..bodyguard dia bawa ank pompuan dia g masuk keta bagi duit baru diam2 ank dia plg...heyy smue tk leh pakai la politik ni..

Anonymous said... Best Blogger Tips

anon 18:11. aku rasa mak kau la yg bg dulu kat lelaki2 omputeh dan negro lanyak pantat mak kau...kalau mak kau tahan baru suh kau lak tadah lubang jubor kau kat lembu dan anjing!!!!!!!!! amek kau!!!!!!!dasar keturunan haramjadah!!!!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

Anon 04:02 <---bahasa melambangkan parti politik....anwar fan ek hahaha

Anonymous said... Best Blogger Tips

Huh,diagung-agungkan politik dlm hidup.sampai dosa pahala pon tak fikir ,,haish

Anonymous said... Best Blogger Tips

APTB

Anonymous said... Best Blogger Tips

hahaha

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...