Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Tuesday, 4 December 2012

OMG : Mizz Nina Dirompak, Cermin Kereta Dipecahkan (Gambar)

Mizz Nina Dirompak, Cermin Kereta Dipecahkan.

"Kereta saya dipecah dan beg tangan saya dirompak di persimpangan lampu isyarat Ampang Jaya.

"Pesanan buat pemandu wanita, letakkan beg tangan anda di bawah tempat duduk kereta," katanya.


p/s: kita kena berhati-hati kerana kes yang serupa sering kali berlaku. kita tak dapat jangka bila dan di mana kes macam ni akan berlaku lagi. 

11 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

fast & first kembali

Anonymous said... Best Blogger Tips

buto hang fast n first ...

Anonymous said... Best Blogger Tips

padan muka ko....patut mampus je dengan laki ko sekali....laki bini bodoh takguna.......

Anonymous said... Best Blogger Tips

boot dengan bawah tempat duduk adalah 2 perkara yang berbeza!

Anonymous said... Best Blogger Tips

aku benci laki pompuan ni..dah ler nyanyi sora mcm tupai..sora takde tone..pui.

Prince of Noob said... Best Blogger Tips

kesiannya mizz nina bini noh hujan ni

Anonymous said... Best Blogger Tips

kesian,,,,

Anonymous said... Best Blogger Tips

Biarkan dia! Padan muka! Pakai sexy2 nak mamous! X sedar diri ko tu dah le Islam! Padan muka dia!

Anonymous said... Best Blogger Tips

apasal nk maki benci laki bini ni??? pelik....

Anonymous said... Best Blogger Tips

ko benci dia bajet ko dah ada tiket masuk syurga.. silap2 ko baru nak melangkah masuk dia heret ko pi neraka , atau silap2 dia duk syurga dulu ko duduk neraka...

Anonymous said... Best Blogger Tips

xpayah nk ckp padan2 muke kt org...bia kau kena rompak skli bru padan muka kau..jaga bahasa tu sikit.org dlm kesusahan, kena rompak yg kau boleh maki dia..pelik dgn manusia sebegini..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...