Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Wednesday, 5 December 2012

Serius : Cara Ribuan Senjata Api Di Venezuela Dimusnahkan (7 Gambar)

Cara Ribuan Senjata Api Di Venezuela Dimusnahkan.
Sebanyak 34,509 senjata api yang diseludup telah dimusnahkan oleh pihak berkuasa di Venezuala dalam beberapa hari yang lepas. 

8 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

rugi r buang..bleh pakai tembak cicak ke.

Prince of Noob said... Best Blogger Tips

peh banyak senapang buatan sendiri

faizal said... Best Blogger Tips

Di Gangnam ada satu pertandingan pelik yang diadakan untuk gadis-gadis muda untuk menjadi perempuan-perempuan simpanan bagi orang-orang kaya dan para jutawan. Kebanyakan gadis muda yang menyertai pertandingan tersebut adalah mereka yang ingin mencuba nasib apabila gagal mendapat tempat dalam pekerjaan atau terlalu teruja untuk menikmati hidup mewah bersama orang-orang kaya… mereka dijanjikan dengan hadiah yang sangat lumayan, kereta mewah, jet peribadi dan rumah besar seperti istana dengan kolam renang jika memenangi pertandingan tersebut. Pertandingan itu, untuk sampai ke tempat pertandingan tersebut, para peserta yang terdiri daripada perempuan-perempuan muda yang cantik masing-masing dikehendaki menunggung seekor kuda kira-kira 500 meter dari tempat para peserta berkumpul ke tempat pertandingan yang merupakan sebuah istana besar dan mewah milik seorang jutawan di Gangnam. Kamu bayangkan, mereka semuanya menunggang kuda dengan memakai kasut tumit tinggi, baju jarang dan skirt singkat yang seksi sambil diiringi pihak penganjur pertandingan dengan helicopter. Setelah sampai di sana mereka disambut oleh pihak penganjur di istana itu dan dibahagikan kepada dua kumpulan. Setiap kumpulan akan melalui dua laluan yang berbeza. Pertandingannya ialah laluan berhalangan untuk sampai ke destinasi yang terakhir. Ia seperti pertandingan dalam rancangan ‘Wipe Out’ di dalam TV jika kamu pernah melihatnya. Setelah sampai di destinasi terakhir pula, para peserta yang berjaya dari dua kumpulan itu akan bertarung pula sesama sendiri. Jika pihak lawan tewas maka peserta yang masih bertahan akan dianggap sebagai pemenang dan mendapat wang bernilai jutaan USD. Laluan berhalangan itu sangat berbahaya, namun para peserta hanya melakukannya dengan memakai kasut tumit tinggi dan pakaian seksi mereka sambil disaksikan dan disorak oleh para jutawan yang melihat aksi-aksi mereka tersebut dari sebuah ruang balkoni bilik mewah di istana tersebut. Satu ketika di salah satu trek, para peserta dikehendaki memanjat palang-palang besi untuk melintasi salah sebuah menara di istana tersebut, palang tersebut sangat tinggi dan di bawahnya ada kolam renang. Di satu sudut yang lain, para jutawan pula menyaksikan aksi-aksi peserta dari dalam sebuah bilik mewah sambil menikmati hidangan dan minuman arak yang mahal bersama gadis-gadis mereka. Ramai perserta ketika itu yang terjatuh ke bawah ketika cuba memanjat palang-palang besi tersebut. Ada yang terhempas ke lantai dan kepalanya pecah. Ada yang patah tangan dan kaki. Ada yang pecah badannya. Kolam renang tersebut penuh dengan darah dan ada yang mati lemas ketika jatuh ke dalamnya setelah gagal untuk berenang keluar dari kolam renang yang dalam tersebut. Mereka semua para gadis yang tidak berupaya dan mereka sangat kasihan. Yang lebih keji daripada itu, mereka yang tercedera ketika itu langsung tidak dibantu.. malah dibiarkan sahaja untuk disorak dan ditertawakan oleh para jutawan yang melihat mereka sepanjang pertandingan. Akhirnya apa yang saya tahu, hanya dua orang gadis sahaja yang berjaya melepasi laluan itu daripada keseluruhan 30 orang gadis yang menyertainya... saya dikhabarkan walaupun dua gadis itu akhirnya berjaya, mereka kini hidup dengan trauma dan penuh ketakutan di sisi para jutawan gila tersebut. Mereka kini hidup seperti hamba di dalam istana zaman purba. Tiada tamadun dan tiada akhlak... hanya menjadi hamba suruhan lelaki-lelaki kaya yang merantai hidup mereka sahaja. Lebih malang lagi gadis-gadis yang sudah terjerumus ke sana tidak boleh lari daripada golongan kaya gila itu. Jika cuba untuk lari kemungkinan mereka akan dibunuh.
http://www.tranungkite.net/v12/modules.php?name=News&file=article&sid=1527

Anonymous said... Best Blogger Tips

ape ko mengarut ni laknat
.. Copy pastu paste cni... Bahalol

Anonymous said... Best Blogger Tips

1. Bekas awek aku kekasih sahabat baikku.

Kau ada seorang sahabat baik. Duduk satu rumah sewa, satu bilik, satu katil, satu selimut, ke mana kau pergi mesti dia ada, makan sama pergi kelas sama belajar sama bak kata orang memang macam adik beradik. Satu hari kau couple dengan sorang awek, dan awek ko tu pun baik dengan sahabat baik ko tu. Selalu juga la korang bertiga lepak sama2 kat library, pergi makan sama2 dan sebagainya. Beberapa bulan lepas tu atas sebab2 tertentu, ko dengan awek ko clash, break-up, putus, noktah, tammat, the end. Yang lagi bestnya nak dijadikan cerita, tak berapa lama lepas tu ko dapat tahu yang ex-awek ko dah couple dengan sahabat baik ko tu. Apa perasaan ko? Adakah korang akan:

A. Berpatah arang berkerat rotan dengan sahabat baik dan ex-girlfriend ko tu.
B. Pendam segala kesakitan dalam hati, buat bodoh saja dan berkawan dengan diorang cam biasa.
C. Tak kisah langsung siap bagi moral support lagi pada mereka.
D. Tumbuk muka kawan baik ko lepas tu upload klip 3gp diorang kat Internet.

Anonymous said... Best Blogger Tips

ko bnuh dri jelaa

Anonymous said... Best Blogger Tips

Anon 02:00 weiii.... Gangnam tu kat maner... kat negeri apa ea... main bedal jer... bg gps kordinet laa... ni mcm negeri ntah berantah jerr... klu dlm citer omputeh kat neverland la ni... memandai je buat citer khayalan... klu ko xsuka tu xyah nk citer dongeng laa... bengong nyer anon 02:00.....

Anonymous said... Best Blogger Tips

Gangnam kat Korea Bang..ngang ooii!!

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...