Kongsikan Entri Kami

Wednesday 5 December 2012

Review : Promosi Hangat Streamyx & UniFi!! Percuma 1 Bulan Yuran Langganan!



Seperti yang ramai ketahui, TM menawarkan pelbagai promosi untuk permohonan Streamyx dan UniFi bagi pengguna biasa. Promosi tersebut seperti promosi jimat RM200 untuk pemasangan UniFi dan juga promosi Streamyx Blockbuster Deals dan Gradpack. Promosi-promosi ini membuatkan kos mula melanggan Streamyx atau Unifi berkurangan. Kini TM menawarkan satu lagi promosi yang akan menambahkan nilai penjimatan kepada pengguna.

 Sempena cuti persekolahan hujung tahun, TM menawarkan promosi hebat iaitu percuma sebulan yuran langganan bagi permohonan baru Streamyx dan UniFi bagi pengguna biasa. Promosi yang  dinamakan cuti@home TM ini berlangsung dari 23 November 2012 hingga 31 Disember 2012. 

Ini bermaksud yuran langganan pada bulan pertama tidak akan dikenakan. Sebagai contoh anda melanggan pakej UniFi berharga RM149 sebulan. Anda tidak perlu membayar bayaran bil semasa berjumlah RM149 pada bulan pertama dengan promosi ini.

Pakej-pakej yang terlibat untuk promosi ini adalah seperti berikut :

Jangan lepaskan peluang untuk menikmati promosi ini. Kongsikan bersama rakan-rakan anda dan nikmati penjimatan dengan melanggan Streamyx dan UniFi.


Apa lagi tunggu beb? Pasang Streamyx @ UniFi sekarang.. Berdasarkan pengalaman, aku dah pakai Streamyx sejak 2006. Memang awesome berbanding dengan broadband atau pakej Internet yang lain. Sebab ada Streamyx la blog ni dapat diupdate setiap hari. Bukan nak puji, tapi benda betol.. Yang paling penting, line memang stabil. Terigin nak guna UniFi, tapi kat area tmpat aku takde line UniFi plak.. Tapi takpe, TM tetap dihati.. Hoho..

p/s : Dengan promosi terbaru ni, dapat la jimat yuran langganan sebulan... jom2 pasang..

Sumber : Here

6 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

admin bobo x abis2 mlm....

Anonymous said... Best Blogger Tips

~~ kalau nak pindah rumah kena la cas balik untuk pemasangan tempat baru,.xsilap rm 300,.pakai p1 wimax 4g,.senang nak angkut~~

student said... Best Blogger Tips

percuma yuran langganan pada bulan pertama..puuiiiii!!! bulan kedua kena bayaq double..sama ja..xdanya percuma

Prince of Noob said... Best Blogger Tips

wau iklan... berapa tm bayar ni?

Farah Deeb said... Best Blogger Tips

Kitepun pakai streamyx dah lama memang best. tapi dah pindah umah baru ni tiang tepon pun takde pasang lagi so kena la pakai berukband jek! Huaaaaa!
My latest Entry :)
Resepi: Egg Moist Eggless Chocolate Cake

Anonymous said... Best Blogger Tips

Ada masa kami SERIUS, banyak masa kami MEREPEK. Ada masa kami MENGUTUK, banyak masa kami DIMAKI. Ada masa kami GENIUS, banyak masa kami GILA. Ada masa kami COOL, banyak masa kami MORON. Ada masa kami PENCINTA WANITA, banyak masa kami PERVERT. Ada masa kami BERBARIS dan BERPAKAT, banyak masa kami LUDAH semuanya. Never Fear, We Are Your Friendly Stupidhood!

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...