Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Tuesday, 4 December 2012

WTF : Hadiah Paling Sesuai Untuk Mereka Yang Bencikan Bos (7 Gambar)


Sesuai untuk bagi hadiah kat Bos korang.. Bagi sape2 yang tak suka bos lah.. hehe.. MAna nak dapat ni? Senang je.. pegi China.. Hoho..







p/s : LOL.. jenama ni memang ada dekat China.. tapi takde kaitan pun dgn Hugo Boss yer.. Hehe.. 

Sumber : Here

9 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

BOSS AKU MEME BABI

Prince of Noob said... Best Blogger Tips

hahahaha... kesian boss babi

mr.fapson said... Best Blogger Tips

boss aku dh la baik cun lak tu...

Nurmujahidah Ismail said... Best Blogger Tips

http://mujadafewa.blogspot.com/2012/12/aku-benci-bila-kau-buat-aku-cinta-kamu.html

hahaha!!! ku still tak de bos,, tak tau la nak hadiahkan ke tak benda ni,, lalala

Anonymous said... Best Blogger Tips

mr.fapson:gatal la 2,penah mengorat bos ke mr.fapson?

Hant said... Best Blogger Tips

aku nk bli belt tu..dan pkai pgi keje..boss terasa atau x hahahaha...dah memang jenama cm tu..

ACER HAPPY HOUR KLCC-ULTRABOOK HARGA MURAH

Anonymous said... Best Blogger Tips

pe ni babi2 ni....x elok ar

Anonymous said... Best Blogger Tips

Walaupun komen Anonymous/Tanpa Nama dibenarkan, mohon gunakan ID Berdaftar untuk mengelakkan dari berlaku kecurian identiti. Namun sekiranya ingin menggunakan Tanpa Nama, mohon letakkan Nickname untuk memudahkan komunikasi dan mengelakkan kekeliruan.

Anonymous said... Best Blogger Tips

FHAKDSIFCH KDSF Hlgiuhcflaidsuhfr igr igfkjdshfxlIEUYR NVlihfdlkA BKFHEWRI ereiyrfeirc vtroybcrie ory boigk gakjsf gewo babi

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...