Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Wednesday, 5 December 2012

OMG : Cara Orang China Menghasilkan Udang Kering Yang Kurang Bersih (20 Gambar)

Cara Orang China Menghasilkan Udang Kering Yang Kurang Bersih.
Fikir dulu sebelum anda makan udang kering ini selepas anda tengok cara mereka hasilkannya. Dari tempat yang begitu kotor mereka dapat masak udang tersebut dan kemudian letakkannya di atas lantai simen yang kotor untuk keringkan udang tersebut. Sebelum itu mereka juga gunakan serbuk agar warnanya bertukar menjadi seperti betul-betul warna yang menarik.

9 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

kimak betul keturunan depa ni

Anonymous said... Best Blogger Tips

sebab tu la islam suruh kita jaga permakanan, kerana benda yg kita makan akan jadi darah daging.makanan boleh mempengaruhi cara kita berfikir dan bertindak, jadi makan lah makanan dr sumber yg bersih dan halal. oleh kerana mereka makan terlalu banyak babi, jadi perangai d'org pun dh jd mcm babi pengotor dan semua nak sondol ja.

Anonymous said... Best Blogger Tips

bende hala pn dh jadi haram

Prince of Noob said... Best Blogger Tips

sedap makan udang kering nih

Anonymous said... Best Blogger Tips

kalu kita tgk cara2 pembuatan..mmg ada yg xlalu nk mkn..korng pena tgk cmne mamak uli tpung nk buat roti canai?ha..msti ada yg xkn mkn roti kalu tgk..hahaha

Anonymous said... Best Blogger Tips

melayu babi...

-admin cina-

Anonymous said... Best Blogger Tips

hahah takyah nak fake sangat aih..admin cina konon.. kehkehkeh..provoke tak kena gaya..
keh keh keh

Anonymous said... Best Blogger Tips

boh layannn anon 06:34

Anonymous said... Best Blogger Tips

Ada masa kami SERIUS, banyak masa kami MEREPEK. Ada masa kami MENGUTUK, banyak masa kami DIMAKI. Ada masa kami GENIUS, banyak masa kami GILA. Ada masa kami COOL, banyak masa kami MORON. Ada masa kami PENCINTA WANITA, banyak masa kami PERVERT. Ada masa kami BERBARIS dan BERPAKAT, banyak masa kami LUDAH semuanya. Never Fear, We Are Your Friendly Stupidhood!

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...