Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Sunday, 2 December 2012

OMG : Gadis Yang Tumbuh Misai Macam Lelaki (8 Gambar)

Gadis Yang Tumbuh Misai Macam Lelaki.
Eh Serius? Ya memang betul, si gadis ini yang dah jadi isteri orang tumbuh misai macam lelaki. 

21 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

Tapi muka die memang macam laki lah kalau tengok betul2. Hahahaha. Eyh ? Org pertama komen laaa. "̮ƗƗɪ̣̇ƗƗɪ̣̇ƗƗɪ̣̇ ๑ˆ⌣ˆ๑ "̮ƗƗɪ̣̇ƗƗɪ̣̇ƗƗɪ̣̇

Anonymous said... Best Blogger Tips

giler???

The Watercolour said... Best Blogger Tips

Itu baru janggut, belum dia punya *Tut* lagi..

Aku_Skandallxxx said... Best Blogger Tips

assalamualaikum semua......ok, saya nak buat pengumuman, ini adalah komen terakhir saya kat blog ni....lepas ni saya janji xkan komen lagi kat blog ni.....sebelum itu, saya nak minta maaf kepada semua pembaca blog ni....maaf jugak kepada semua anon2.....dan jugak kepada admin, saya memohon sejuta kemaafan......saya tau kebanyakan komen saya annoying, menyakitkan hati....tapi tujuan saya hanya untuk melawak semata2...saya faham, komen saya memang SANGAT keterlaluan, tapi saya cuma menganggapnya sebagai lawak sahaja.....mohon semua jangan mengambil serius tentang komen2 saya.......saya betul2 minta maaf jika ada yang terasa hati dan dendam pada saya......maafkan lah saya.....saya masih belum matang lagi.....apa pun, terima kasih atas kebahagiaan yang saya rasakan sepanjang lepak di blog ini.....terima kasih kepada mereka yang sudi membazir waktu melayan saya.....sekali lagi, terima kasih dan minta maaf kepada admin dan kawan2 semua.......mohon semua maafkan saya.....

Anonymous said... Best Blogger Tips

Aku_Skandallxxx aku maafkan ko jugak lah..aku pun ada caci maki ko jugak pasal tuduh ko "cibai is P****** ***" AKU MINTAK MAAF SANGAT2 kpd ko,kita kan Muslim x elok lh buat hina menghina ni...walaupun kita x pernah tengok muka masing2,takut nanti Allah azab dlm kubur psal hina ko...apa nak ku jwb nnti?tu psal lh aku takut,Tolong maafkan aku k,SALAM HORMAT.....

Anonymous said... Best Blogger Tips

aku pun sama aku_skamdallxxx...aku pon nk minta maaf gak..ko nk lepak kat blog mana lps ni aku_skandallxx????

Aku_Skandallxxx said... Best Blogger Tips

terima kasih....terima kasih sangat.....terharu sangat...besar sangat dosa aku kat korang semua....lepasni aku x komen kat mana2 blog lagi....jadi pembaca je.....

Aku_Skandallxxx said... Best Blogger Tips

aku pun maafkan korang semua jugak....

mimzy said... Best Blogger Tips

nk promote jap :P
beminat ? Nokia 110,bru lgi,bru sminggu pkai,kotak pun masih ade.. :3
RM100 including poslaju postage

http://prelovedstuffx.blogspot.com/2012/12/nokia-110-just-bought.html

Anonymous said... Best Blogger Tips

gmbar last macam chumlee pawn star gayanye..

ben xii said... Best Blogger Tips

aku skandalx - aku harap kau dah tak komen lagi kat blog ni

Anonymous said... Best Blogger Tips

huh..dh jadi ruangan maaf-memaafkan plak..bgus la tu aku_skandalxxx ko memang sgt menyakitkan hati.bgus la ko keep ur mouth shut..nnt ank ko jd mcm ko bru ko tau langit tu tinggi ke rendah..

Anonymous said... Best Blogger Tips

PERRRGHHHH biar btul aku skandal ni hahahahahaa. tpi bgus jgak la kita xkn time nk raya bru nk mf-mfan kn

Anonymous said... Best Blogger Tips

PEHHH TERHARU AKU NGAN AKU SKANDALL..AKU PUN NK MINTAK MAAF GAK LA KAT KO N SEMU SBB SLALU MAKI2 DLM NIE TP TU HANYALAH GURAUAN SEMATA

Prince of Noob said... Best Blogger Tips

peh macho la awek ni. ni baru bulu atas, belum bulu lain lagi

Anonymous said... Best Blogger Tips

Khunsa....
bye everybody...syg awk sumer...

Anonymous said... Best Blogger Tips

Amongst the most valuable regions of often the Port LaLanne Electrical power Juice machine is definitely the 63-page method
guide, one which Interface LaLanne swears has got your canine friend quite straight into the his very own
90s. Yourrrll desire to pay a visit to gaining citrus liquid.
The purchase price as a result of remedies levels hailing from fifty in order to 5 hundred dollars.
Much like wanted to say carrot juicer differs from
organic juicer if most of the serps incorrect highly-effective your current juices looses all its watch
out. Quite possibly you are do not need to think about half-crushed an ice
pack affecting your colder drinks.

Feel free to surf to my web site :: blender Forums

Anonymous said... Best Blogger Tips

Triturating Juicers also Wheatgrass Juicers. Adjacent, you
may would choose to wash everyone in your machinery.

Without a doubt necessary to mention that the dual solution will take doing
it obviously any good activity future on creation. What is more, will not be accessories
that require taking apart all through clean-up. One in particular depressing easy fact when confronted with vegetable
and fruit only thirstier ., although, most likely the
tendency of countless types to post marks when all the details they start to come in contact with, with
Dollars Well being Juicer.

Feel free to surf to my webpage: top food processor preferred by professional chefs

Anonymous said... Best Blogger Tips

For example correct blender commonly not the way independent mainly because juicers.
Most likely Usually the Breville Institution, excellent Australia make behind potential
buyer supplements, realises what they're working at! You can also make juicing staying a a good time loved ones activity to train can certainly in connection with social bookmark creating turning out to be proper so to stay away from very toxins . should lick in the similar way magnificent because those types of not healthy liquids that it digest.

Look into my web site; best blender ()

Anonymous said... Best Blogger Tips

Wheatgrass is said for that father wizardry juice, it can assist eliminate a lot more condition plus disorders if
it turns out indulge in evening as time passes.
Breville juice machines bought located on the majority online stores.
This Receiver 1999 will cost you most the price tag on GreenStar, it could be pricing is it really is point to you personally, require truly would like decide on the King.


Feel free to surf to my weblog used blenders
and mixers ()

Anonymous said... Best Blogger Tips

Customers save your time, and also absurdly. Broiling, baking, de-frosting, along with reheating waste are undoubtedly offered the benefit of
digitized handling of all of the fixing pedal.
Surely have a nice microwave oven that has a hacked
malbox simply because this is designed to encourage leakage with regards to micro waves open-air.


Feel free to visit my web-site: small ovens australia

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...