Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Sunday, 2 December 2012

Cool : Cuba Teka Berapa Orang Boleh Masuk Dalam Sebuah Mini Cooper (7 Gambar)

Cuba Teka Berapa Orang Boleh Masuk Dalam Sebuah Mini Cooper.
Rekod Dunia telah tercipta apabila seramai 28 orang ahli gimnastik berjaya muat dalam sebuah mini Cooper ini. Tak percaya? Cuba tengok gambar bawah ini.


9 comments:

bukhairy said... Best Blogger Tips

klu kancil lak bpe org boley masok....

Aku_Skandallxxx said... Best Blogger Tips
This comment has been removed by the author.
Anonymous said... Best Blogger Tips

fast & first

Aku_Skandallxxx said... Best Blogger Tips

assalamualaikum semua......ok, saya nak buat pengumuman, ini adalah komen terakhir saya kat blog ni....lepas ni saya janji xkan komen lagi kat blog ni.....sebelum itu, saya nak minta maaf kepada semua pembaca blog ni....maaf jugak kepada semua anon2.....dan jugak kepada admin, saya memohon sejuta kemaafan......saya tau kebanyakan komen saya annoying, menyakitkan hati....tapi tujuan saya hanya untuk melawak semata2...saya faham, komen saya memang SANGAT keterlaluan, tapi saya cuma menganggapnya sebagai lawak sahaja.....mohon semua jangan mengambil serius tentang komen2 saya.......saya betul2 minta maaf jika ada yang terasa hati dan dendam pada saya......maafkan lah saya.....saya masih belum matang lagi.....apa pun, terima kasih atas kebahagiaan yang saya rasakan sepanjang lepak di blog ini.....terima kasih kepada mereka yang sudi membazir waktu melayan saya.....sekali lagi, terima kasih dan minta maaf kepada admin dan kawan2 semua.......mohon semua maafkan saya.....

mirza09 said... Best Blogger Tips

Mcm2...

Anonymous said... Best Blogger Tips

npe xcukopkan je 30??

Anonymous said... Best Blogger Tips

aku scandal mmg bersalah dlm hal ni..so, utk menebus kesalahannya.. dicadangkan supaya aku_scandal berpegangan tangan ngan admin selama seminggu.. amacam..?

Prince of Noob said... Best Blogger Tips

tapi masih xleh lawan potong saga leh muat lembu

Anonymous said... Best Blogger Tips

seorang sahaja kentut. cukuplah...
-ameba

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...