Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Wednesday, 5 December 2012

OMG : [18SG] Akibat Tidur Di Dalam Hutan.... (6 Gambar)

Tak pasti bila benda ni berlaku. Mungkin dah lama sebab gambar pun macam klasik. Layan jer la..  Kepada sesiapa yang ada info, leh la kongsi dekat ruangan komen yer.. 







p/s : Perghh.... bahaya beb..

Sumber : Here


40 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

111111111111st???????????????????????????????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Stuggahn said... Best Blogger Tips

dasyat

Anonymous said... Best Blogger Tips

gilo la..

Hant said... Best Blogger Tips

tudiaaa...SEORANG dalam perut dia tuh...

ACER HAPPY HOUR KLCC-ULTRABOOK HARGA MURAH

Anonymous said... Best Blogger Tips

bodo org kt ats ni...xde keje

Anonymous said... Best Blogger Tips

rakyat sabah dan rakyat sarawak adalah keturunan monyet dan tinggal di atas pokok....mereka cuma turun ke tanah hanya untuk berak....lepas berak, mereka akan makan taik mereka sendiri....

Anonymous said... Best Blogger Tips

Fuck u...talking bad about other people..look at urself first

Anonymous said... Best Blogger Tips

sial mulut mcm anak haram

Anonymous said... Best Blogger Tips

Mkan babi la lu pkima lu

Anonymous said... Best Blogger Tips

semer kat atas ni babi kepada babi semesia, bapak ko!!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

ko pn babi jugak. pantat mak lu

Anonymous said... Best Blogger Tips

disebabkan gmbar diatas anon16:39, 17:36, 18:23, 18:25 menjadi aggressive....

Anonymous said... Best Blogger Tips

bodoh sape cakap orang sabah n sarawak camtu..hormat la sikit sbagai org malaysia..bangang..gua orang johor pun reti hormat dorang..lu mak bapak tak ajar eh?

Anonymous said... Best Blogger Tips

17:36.. apahal ckp cam tu, aku org pahang pon skt ati bila kau ckp cam tu,kau ni ader msalah ngan org sabah@sarawak ke? ke muka kau buruk sgt smpi awek sana reject ko??

Anonymous said... Best Blogger Tips

saya ni lg sakit hati sbb saya berasal dari malaysia timur....saya rasa ni mesti cinta dia kena tolak ngan awek sabah sarawak...maklum ler awek sabah sarawak kan cun melecun.....

Anonymous said... Best Blogger Tips

apehal sabah serawak ni?

bicarahati said... Best Blogger Tips

Anon 17:36.. Kesian awak..ketingalan zaman..tak tahu peredaran masa rupa nya..org lain dh maju yg awak msh berfikiran mcm tu..kesian..

Prince of Noob said... Best Blogger Tips

kesiannya org yg kena telan ular tu

Anonymous said... Best Blogger Tips

meremang bulu roma tengok

Anonymous said... Best Blogger Tips

alaaa, yg cakap sarawak sabah babi tu, alamatnya dia kena reject ngn AWEK dri sana ler tuuu. . nak sangat babi? nak sangat taik? meh aku suap

Anonymous said... Best Blogger Tips

biasalah iban kan!

Anonymous said... Best Blogger Tips

emak bapa tak ajar nk hormat bangsa orang ke..ko sakit ati dgn sabah swak pesal??dasar anak sial..bapa dayus..emak murahan

Rammizan Ramli said... Best Blogger Tips

dya ade emak ke?dya binantang la yop..

Anonymous said... Best Blogger Tips

Walaupun komen Anonymous/Tanpa Nama dibenarkan, mohon gunakan ID Berdaftar untuk mengelakkan dari berlaku kecurian identiti. Namun sekiranya ingin menggunakan Tanpa Nama, mohon letakkan Nickname untuk memudahkan komunikasi dan mengelakkan kekeliruan.

Anonymous said... Best Blogger Tips

anda pun sama anon di atas

Andrew John said... Best Blogger Tips

orang itu dasar babi..dibesarkan membabi buta

Anonymous said... Best Blogger Tips

semua melayu kt malaysia tmabh2 kt pahang 2 anak haram,anak babi geng anjing,,,,bodo mcm lembu...

Anonymous said... Best Blogger Tips

sabar,jangan bergaduh. Mereka yang berfikiran tak bertamadun macam apa yang ditulis sebenarnya mereka itulah sama macam apa yang dia tulis. Faham ke tak?

Anonymous said... Best Blogger Tips

Kesian nye aku tngok anon 1736 tu... Luahan psaan dia tu .. Lyan je la dia.. Msti dia dh x d trima mlysia lg ni.. Puihhh.. Nanti ko aku potong konek ko bg kt org asli kt srwk tu mkn..

Anonymous said... Best Blogger Tips

anon 1736 mmg sah keturunan sakai..xpernah g sarawak,nak komen pasal org sarawak..mati la lu

Anonymous said... Best Blogger Tips

mmg bodoh yg bg komen mghina org sabah n swak!!!! i rsa ko bangsa sakai dr mne ntah!!! nmpk sgt sakai x prnh dtg swak o sabah... katak bwh tempurung!!!! butuh kurap kena reject ppuan sabah o swak la tu!!!! meri jayau br ngasuh parai br nemu!!! bangsa paloi ndai maruah!!!! misti gamal jaie nya kena reject!!! i thought u r son of bitch yg d kutip ddr tong sampah sbb perangai on semcm sampah mghina org sesuka hati!!!!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

o0o sabah babi ooo

Anonymous said... Best Blogger Tips

jgn la hina org.. tau x apa kita tulis nie pun dihitung baik buruknya.. jgn nnti nyesal bila dpt musibah.. x kisah la nk main2 atau sj nk bgurau.. watch yout mouth.. bkn nk tnjuk alim atau nk tnjuk baik.. sekadar nasihat sbg sahabat..

Anonymous said... Best Blogger Tips

Semua anon yang marah anon 1736 sama jee ngan dia! Dia maki,ko pun maki.. X sama??? Hahaha

Anonymous said... Best Blogger Tips

Orang yang bagi komen patut diheret ke mahkamah kerana ini adalah satu penghinaan kepada orang sabah dan Sarawak

Anonymous said... Best Blogger Tips

dia marah sebab tiap kali g sabah dan sarawak kena cop pasport hehehe....

Anonymous said... Best Blogger Tips

saya org sabah..korang bayangkan la kalau sabah ni bukan termasuk dalam negara malaysia...maju ke tanah semenanjug tu>fikir la geng..jgn cakap ikut suka mulut kamu je..sabah lg besar dr semenanjung..kaya dr tanah melayu kamu tu...agak2 la geng kalau nk cakap..ok...

Anonymous said... Best Blogger Tips

saya org sarawak... x juga tinggal atas pokok.. rumah aq ... buka pintu nampak shopping mall... kau ade?? hehehe
marah sarawak n sabah... ->babi dipersalahkan..->babi datang-> sumpah korang jadi geng dia-> menyesal tiada guna.. xD!!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

kenapa biadab,kamu ni org islam ke yahudi..

Anonymous said... Best Blogger Tips

ni BN yang bela ular ni

tukaq kerajaan

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...