Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Tuesday, 17 July 2012

Kreatif : Cara Untuk Hasilkan Tangan Spiderman (4 Gambar)

Dengan satu syarat, tangan korang mesti patah dulu.. Hehe..





Sumber : Here

11 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

walawee..

Anonymous said... Best Blogger Tips

xkreatif pun....maybe just inovatif---kakcik

onie said... Best Blogger Tips

pengaruh tb ni,hehe

Anonymous said... Best Blogger Tips

balik2 copy paste dari 9gag. padahal org tu tgh crita gf dia kreatif conteng cast dia. lps ni nk buat dsign batman lk. blah la admin

Anonymous said... Best Blogger Tips

admin mmg g2.. ciplak blog org lain tp bkn nk credit kan pown.. lpas 2 repost.. duk ulang mnda sama.. ubah tajuk jer..

Anonymous said... Best Blogger Tips

bodoh mcm sultan johor dan tmj

Anonymous said... Best Blogger Tips

so?...ska hti admin arr nk ltak apa2 pown..blog dia...yg p tgk 2 pesal...
ada gk blog..ko ada...
xska bca blog p maen jaoh2 la LEMBU..
semak je...mcm ANAK HARAM...

Anonymous said... Best Blogger Tips

celaka 12:07..!

Anonymous said... Best Blogger Tips

korg yg dok kutuk2 admin ni korg ade blog cmni ke???dasar melayu otak sempit!!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

.

Anonymous said... Best Blogger Tips

tah kalau tak nak bace tak yah la masuk blog ni....tak guna marah orang kalau diri sendiri tak guna

-billy fecren

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...