Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Saturday, 21 July 2012

Serius : Gadis 22 Tahun Ini Adalah Juara Dunia Gusti Tangan (10 Gambar)

Gadis 22 Tahun Ini Adalah Juara Dunia Gusti Tangan.
Jadi jangan nak lawan dengan gadis ini kerana anda mungkin menjadi mangsanya.

11 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

eh2 ter 1st plak..... weeeee

Anonymous said... Best Blogger Tips

Muka pelik

Anonymous said... Best Blogger Tips

erk.... takot haku klu wat bini nih.... kompom kna ikut ckp dia jerr... 1 lg yg aku takot skali dia kemut mau patah konek dbuatnyer....

Anonymous said... Best Blogger Tips

mcm tu ko x yah kawin sampai mati le... bini bdn kecik pun ramai je QC... hahaha

ben xii said... Best Blogger Tips

dia bela jin

Anonymous said... Best Blogger Tips

kurang pahala puasa aku...ish ish ish...admin2

Anonymous said... Best Blogger Tips

@Anonymous

hahaha..lawak ar statement nih =)

Anonymous said... Best Blogger Tips

Ni lau dia fap fap mesti cepat orgsm...tangan laju menggosok biji kelentik...

Anonymous said... Best Blogger Tips

Eleh, saja je diaorang bagi kalah, bukan apa nak ambik kesempatan.

Anonymous said... Best Blogger Tips

keras2 pun, kalu main terasa lembut jer fap fap die..

Anonymous said... Best Blogger Tips

klu patah x pe..mahu nye tercabut konet kau d,buatnye.....x psl2 kena g hospital....

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...