Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Thursday, 19 July 2012

Lawak : Doraemon Versi Kelantan #2, "Pelito Beghatu"

Sebelum ni kami pernah post pasal komik doraemon versi kelantan dan mendapat sambutan yang hangat. Mulai hari ini, kami akan share lebih banyak lagi komik Doraemon yang telah diterjemahkan dalam bahasa Kelantan kepada korang. Layan~~ 









P/s : Kalau tak paham sila rujuk kawan orang kelantan yer. hehe 

Sumber : Here

11 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

hahaha

Anonymous said... Best Blogger Tips

haha...merangkak ak bce klntan nih...ape2 pn...best!! hehe

Anonymous said... Best Blogger Tips

ada yg sia tidak brapa paham maksud perkataan diorg =.=

Anis Nadia said... Best Blogger Tips

susah nya :O

ben xii said... Best Blogger Tips

cuba kalau tukar jawi pula

Anonymous said... Best Blogger Tips

doremen kelantan x suke dorayaki...suka budu

khairul fahmi che mek molek said... Best Blogger Tips

cing cong cing cong itu je yg aku paham huhuh

Anonymous said... Best Blogger Tips

senang jer bahasa kelantan ni...walaupun aku orang kelantan,tergagap2 aku nak baca XD

Anonymous said... Best Blogger Tips

SAKIT pale baca

Anonymous said... Best Blogger Tips

ado saing kelate meme pahe boh..haha..kawe buke ore klate

Anonymous said... Best Blogger Tips

Budu plus dorayaki

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...