Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Sunday, 15 July 2012

Kejam : [Video] Kucing Ditanam Hidup-Hidup Di Dalam Konkrit


Kucing malang ini ditemui oleh seorang yang bernama Andrew Chatwin di kawasan rumah seorang ahli gereja, Isaac Wyler di Colorado City. Andrew yang menjumpai kucing itu yang masih hidup bergegas mengorek dan mengerat dinding konkrit itu untuk menyelamatkan nyawa kucing itu. Setelah berjaya dikeluarkan, kucing itu terus dibawa ke klinik haiwan, Namun malangnya kucing itu mati beberapa hari kemudian. 

Orang yang bertanggungjawab melakukan perkara tersebut masih belum dapat dikenalpasti. Namun menurut Andrew, beliau mengesyaki bahawa ahli gereja juga yang yang terlibat dalam perkara tersebut kerana ahli gereja Fundamentalist Church of Jesus Chris terkenal dengan perbuatan yang tidak senonoh. Baru-baru ini, ketua gereja tersebut telah ditangkap kerana mencabul kehormatan dua gadis bawah umur.


p/s : Kesian gler kat kucing tu.. mesti terseksa.. memang jahat la sapa yang buat ni. Tunggu balasan di akhirat kelak!!

Sumber : Here

15 comments:

HafizM said... Best Blogger Tips

ish3
kesian
1st?

Anonymous said... Best Blogger Tips

mmg sial sape yg buat cmtu kt kucing tu. Arrghhhhh.

Anonymous said... Best Blogger Tips

puki sape yg buat cmtu

Anonymous said... Best Blogger Tips

:(

Naz Hannaz said... Best Blogger Tips

klaulah yg slamatkn kucing tuh beragama Islam.. sah2 dah msuk syurga... tpi ini,malang skali.. smoga mreka dpat hidyah untuk msuk Islam.. * ksian kat kucing tuh.. tnggu la blasan d akhirat nnti sapa yg buat tuh...!

Anonymous said... Best Blogger Tips

Ya Allah, aku terasa penderitaanmu wahai kucing.

ben xii said... Best Blogger Tips

damn animal abused!

Anonymous said... Best Blogger Tips

Sian nye.. :'( nanges aku tgk kucing ne kne buat cmtu... Moga org yg kejam tu dpt balasan yg setimpal...

Anonymous said... Best Blogger Tips

speachless... ksian tul kucing tuh.... klu dipk kan, xlogik klu kucin tu tmasuk sdri.... coz klu kucin tu nk panjat tiang tu.... tinggi sgt derr... mmm... ntah laa....

Anonymous said... Best Blogger Tips

Naz Hannaz : pd zmn Rasulullah dlu ader sorg pelacur slmtkn anjing yg hmpr mati kehausan dgn mberi air dr telaga kt pdg pasir. Allah bg ganjaran syurga kt pelacur tu .. ko xspttny nk ckp dy msuk syurga or neraka oke.

Anonymous said... Best Blogger Tips

Kucing adalah binatang kesayangan Rasulullah s.a.w.

Anonymous said... Best Blogger Tips

babi...................aku xbleh tngok

nurul zulaikha said... Best Blogger Tips

:'( nges tgk.

Naz Hannaz said... Best Blogger Tips

@Anonymous17:06 :mmg dia placur,dan Allah bg gnjaran syurga krana mnolong anjing yg khausan tu, itu pun krana dia bragama islam.. klau dia x beragama islam, x la dia msuk ke dlam syurga..

Anonymous said... Best Blogger Tips

Kita tak boleh tentukan orang yang beraga islam sahaja masuk syurga. Tuhan itu maha adil. Jika terdapat manusia yang tidak sampai kepadanya ajaran agama islam, sebab korang yg islam ni tak datang sampaikan islam, maka jika dia seorang yang baik, maka dia juga akan ke syurga. Sama juga Jika dia menganut agama lain, tetapi tak pernah dapat info yang betul tentang islam seumur hidupnya, maka dia juga mungkin ke syurga.

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...