Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Thursday, 19 July 2012

OMG : [Video] Aksi Terlampau Kanak-Kanak Perempuan


Tajuk saje je nak gempak.. tapi serius lucu budak lelaki tu mengelak je bila budak perempuan tu nak kiss dia. innocent lagi. tapi mak bapak pun ada ke gelak-gelak je. kesian plak kat budak lelaki tu..


p/s : Innocent lagi budak-budak ni.. hehe.. kiut..

Sumber : Here

6 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

mest budak pompuan ni penah tgk mak pak die beromen...
sume salah parent...bdk2 mane taw ape

Anonymous said... Best Blogger Tips

kuat giler nafsu budak ni..

Anonymous said... Best Blogger Tips

xda kaitan denan nafsu pun...korang yang kuning. budak2..biasa la..ada yang suka tgk budak2 lain,dia rasa nak cium,..tapi dengan rasa sayang..macam kita cium budak2 la..kalau kuning,kuning jugak..hish.

Anonymous said... Best Blogger Tips

jgn slhkn dya..slhkan mak yg mengandungkan dya

Anonymous said... Best Blogger Tips

Anon12:29 orang yang bodoh nak tunjuk pandai...tolong bukak kamus cari maksud nafsu...ak rase ko yg otak kuning...sekarang dah taw kau bodoh dan otak kuning jd jgn berlagak bagus...nanti kebodohan ko jadi ikutan orang

Anonymous said... Best Blogger Tips

semua pun buduh

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...