Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Saturday, 21 July 2012

Serius : Adakah Ini Rupa Wanita Paling Sempurna? (6 Gambar)


Gambar diatas menunjukkan rupa wanita "sempurna" mengikut kajian dan survey oleh 1,500 orang pakar kecantikan. Rupa tersebut merupakan gabungan antara 5 orang selebriti dan mengambil ciri-ciri tertentu setiap seorang iaitu rambut dan mata Cheryl Cole, dahi Kylie Minogue, Tulang pipi Kate Moss, bibir Angelina jolie dan warna kulit Katie Price.






p/s : Kecantikan ni berbeza pada pandangan setiap orang.. bagi aku tak cantik pun gabungan diorang tu..

Sumber : Here


13 comments:

Sayidah Nafisah Ruslan said... Best Blogger Tips

biasa saja..

samsung said... Best Blogger Tips

1st

hairul hussein said... Best Blogger Tips

arghhhh..ngarut jer la..

Anonymous said... Best Blogger Tips

sumpah aku cakap tak cantik sebab gabungan dia pun orang yang tak cantik

-billy fecren

Anonymous said... Best Blogger Tips

x cantik..baik la pi pakai tudung..mngkin cantik sikit..hahaha :)

Anonymous said... Best Blogger Tips

i sense a tudungnista in this blog..

ben xii said... Best Blogger Tips

takde siapa yang sempurna

sincerely dari yang hodoh

Anonymous said... Best Blogger Tips

Gabungan tu pendapat peribadi seseorang yang menilainya. Pada aku tak cantik pun, ambik satu contoh bibir angelina Jolie, adakah sempurna?
aku tengok pun seram.

Anonymous said... Best Blogger Tips

fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap

-mr.fapson-

Anonymous said... Best Blogger Tips

mr. fapson ni org yg pling bangang.. stiap kli admin letak gmbr girl yg seksi, asyik fap je..apa kata org letak gmbar mak ko yg bogel,nk ke ko fap.. tlg hormat ckit boleh..lau dh gtal sgt, sorg2 dh la.. dasar jantan x guna btol!!!

yemmm said... Best Blogger Tips

mr fapson nie bukannya orang...tapi BABI

dan said... Best Blogger Tips

dah macam plakon porno je aku tgk...

Anonymous said... Best Blogger Tips

bodo

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...