Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Friday, 20 July 2012

Kesian : Bapa Maafkan Lelaki Yang Membunuh Dan Merogol Isteri & Anaknya (5 Gambar)


Arturo Martinez telah menemui mayat isteri dan anaknya di Las Vegas ketika pulang dari rumah. Namun sebelum sempat berbuat apa-apa, penyerang yang masih di dalam rumahnya trus mengetuk kepalanya menggunakan tukul dan menyebabkan berlaku 17 keretakan kepala tengoraknya. 

3 bulan selepas itu, penjenayah tersebut, Bryan Clay berjaya ditangkap. Ketika bercakap kepada media, Arturo mengatakan, 'I forgive you. That's it, nothing else.' 'And if he gave me a kiss, I would give him a kiss.' 

Kini pihak pendakwa sedang memohon untuk menjatuhkan hukuman mati kepada penjenayah terbabit. 





Sumber : Here

17 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

Manusia 1 dalam 1000000 :')

..jemari menari.. said... Best Blogger Tips

how on earth does he has such strength to forgive that guy?salute..

Anonymous said... Best Blogger Tips

?

Anonymous said... Best Blogger Tips

nigger celaka !!

Anonymous said... Best Blogger Tips

xper la kalau kene hukum mati...kalau lepas xkan nak maafkan...menzalimi diri sendiri

Anonymous said... Best Blogger Tips

ni cousin robinho..aku kenal sgt..nama dia robintang berkelipan..muka sama

Anonymous said... Best Blogger Tips

Anon kat atas ko cuba buat kelakar ker?...

Anonymous said... Best Blogger Tips

agaknya llaki yg maafkn tuh dah sewel kut akibat gegaran yg amat sgt kat otak dia spi bleh ckp camtuh..... kputusan yg xmsuk akal manusia normal....

Anonymous said... Best Blogger Tips

Anon 09:03 jangan ckp mcm tu. hati dia mulia even dia bukan islam. Cuba kembngkan sikit pemikiran awk tu :)

Martika Diyana said... Best Blogger Tips

ni dalam Islam orang panggil Redha. :)
hebatnya manusia ni...

hazirah kasimon said... Best Blogger Tips

Huhu.lau org yg wt ni xtacing,memg sengal

Azizi said... Best Blogger Tips

@Anonymousperbuatan memaafkan tu dituntut dalam agama...

jamal pak dollah said... Best Blogger Tips

yah tul tu mcm lirik lagu ni.."aku maafkan kamu tak perlu kita bertemu cukup kau tahu,yg aku maafkan kamu..." hehehehe

ben xii said... Best Blogger Tips

mungkin laki ni penyabar dan senang kawal marah . limited edition ni walaupun takde iman

Anonymous said... Best Blogger Tips

Dia sewel kot, jangan marah dia, mungkin sebab kepala dia kena ketuk tu menyebabkan dia tak dapat memberi pertimbangan yang wajar.

Anonymous said... Best Blogger Tips

Its all about LOVE. Jesus love you..

Anonymous said... Best Blogger Tips

geram lak tgk muke nigger tu...dasar nigger.tgk muke cm x insaf pn....

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...