Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Saturday, 21 July 2012

OMG : [Video] Rakaman CCTV Polis Memukul Pekerja Hotel Dengan Pistol


SEREMBAN – Seorang pegawai polis berpangkat Inspektor yang menghentak kepala seorang pekerja hotel dengan pistol hanya kerana salah faham mengenai pemulangan baki wang pembelian ais krim ditahan kelmarin.

Kejadian pukul 2.50 pagi di sebuah hotel bajet di Seremban 2 itu berlaku apabila pegawai berusia 32 tahun tersebut datang bersama tiga rakannya untuk menginap di hotel tersebut.

Ketika hendak mendaftar masuk hotel, pegawai terbabit dikatakan bertengkar dengan dua pekerja hotel kerana salah faham di kaunter lobi. Kejadian itu dirakamkan selama 10 minit menerusi kamera rakaman litar tertutup (CCTV) hotel.

Menurut laporan polis yang dibuat mangsa, akibat tidak berpuas hati, pegawai terbabit bertindak memanjat kaunter lobi lalu menunjukkan pistol sebelum menghentak kepalanya dengan belakang pistol selepas berang dengan ugutan mangsa yang ingin membuat laporan polis.

Selain kepala, hentakan itu turut mengenai telinga mangsa.

Suspek kemudian ditahan selepas dua anggota polis yang menaiki sebuah kereta peronda tiba. Mangsa turut dihantar ke hospital oleh polis. – Kosmo


p/s : Kerana ais krim setitik, pecah kepala sebelanga.. 

Sumber : Here

24 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

FIRST

Anonymous said... Best Blogger Tips

FIRST LAGI LA SIAL

Anonymous said... Best Blogger Tips

BERKALI2 LA AKU FIRST SIALLL

Anonymous said... Best Blogger Tips

SAKIT LA POLIS BODO,KO BANGANG KE APE MCM PANTAT.PERANGAI CAM ANJING

Anonymous said... Best Blogger Tips

memang celaka pukul orng yg x boleh melawan...ak rase kalau lelaki tu bukan polis kene hentak dah kepala dgn patung kucing panggil orng...

Anonymous said... Best Blogger Tips

tgk la.... ini lah anjing kerajaaan.. kerajaan nk org2 mcm ni la dlm polis... ni baru ais krim dh ketuk kepala. kalo berdemo.. dia pegi bantai gas pemedih mata atas muka org.

Anonymous said... Best Blogger Tips

wtf.....
anjing menyalak.....
huahuahua.....

Anonymous said... Best Blogger Tips

da agak dah.. msti krajaan jgk yg kena.. ni la antara polis yg sial yg bagi buruk nama polis n krajaan.. klau mcm ni punyer polis.. baik x pyh ade pon x pe.. krn kau sorg,seluruh kaum kluarga polis dpt malu..

Anonymous said... Best Blogger Tips

bulan puasa pun nak memaki?? Hilang pahala puasa

Anonymous said... Best Blogger Tips

Mencemar nama PDRM..

adaaku kisah kah??? said... Best Blogger Tips

BAD IMAGE FOR PDRM>> RAKYAT SEMAKIN PANDANG RENDAH TRHDP POLIS... DAHULU POLIS DIKAGUMI, SKRG POLIS TIDAK BERTEMADUN...

cucu tok hussin manong k'kgsar. said... Best Blogger Tips

yah aku setuju polis m'sia skrg x mcm dulu2 sbb skrg salah guna kuasa dan salah laku..teringat arwah atok dulu pon polis juge tp bl pencen org hormat dia sbb msa jd polis dulu dia polis yg baik..moga roh atok dicucuri rahmat..amin

anti polis said... Best Blogger Tips

kpd yg dok sokong sgt polis bl aku kutuk dulu nape diam terkedu x beri komen lak..dh terang lh nk bersuluh ker..dh mmg polis kt m'sia ni anjing babi anak haram...

Anonymous said... Best Blogger Tips

polis2...apa nak jadi?? pasal ais krim pon nak gaduh?? pgla wat keja elok2.. pg tgkp pnjnayah2.. bukan nak gaduh pasal ais krim plak.. berlagak!

Anonymous said... Best Blogger Tips

rata2 polis kat malaysia ni memang ramai yang berlagak bagus padahal zero...nothing...sama la macam orang dalam video kat atas ni...polis dulu bagus2 tapi sekarang ramai hampeh.....!

Anonymous said... Best Blogger Tips

polis x bertamadun ni..pecat je memburukkan nama PDRM....kepada ketua polis negara orang cam ni biar dia makan kangkung....

Anonymous said... Best Blogger Tips

Aduhh sakit tu, kenapa tak melawan, penat je belajar karate sampai black-belt tahap 7, mungkin sebab dia ada pistol, pekerja tu tak berani lawan. Sudah, itu Inspektor terus-terang aku cakap Pondan, tak de telur. Kalau aku yang kena, aku cabar dia letak pistol. 1 by 1, berdepan, kita tengok polis hebat atau tidak dalam seni mempertahankan diri.

Anonymous said... Best Blogger Tips

Bravooo..... polis m'sia mmg samsing.... hanjing.... menyalhgunakn kuasa.... stinggi2 langit ke7 tahniah diucapkn kpd PDRM.....

Anonymous said... Best Blogger Tips

apakah tindakan yang dikenakan terhadap pegawai polis ini?adakah dia mnerima hkuman sperti pesalah laku yang lain?

adaaku kisah kah??? said... Best Blogger Tips

MEMANG PUN.... KEBANYAKAN POLIS SKRG NI BANYAK MAKAN RASUAH..TP TIADA SIAPA PUN TAHU..
BILA TIME NAK DEKAT RAYA, DUIT DAH KURANG... MEREKA AKAN BUAT OPERASI SAMAN TERHADAP RAKYAT...
MEREKA JUGA BERTINDAK LEBIH GANAS TERHADAP RAKYAT LAIN, SEPERTI MENIMBULKAN MASALAH YG KECIL DAN MENJADI BESAR...
KEMANA SMUA NYA SEMANGAT POLIS DAHULU... KEMANA KEJUJURAN UNTUK MENOLONG RAKYAT...
DUNIA ZAMAN SEKARANG DAH HAMPIR BERUBAH KEPADA KEKEJAMAN.... :(

Anonymous said... Best Blogger Tips

Tgk gaya polis ni hentak org, bknnya pandai sgt pun seni mpertahankn diri. Hrpkn tnjuk pistol, semua org cuak. Meme celako, wat punoh namo polis, mung meme bodo!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

org2 umno sial,pukima ni..... bodoh mkn taih.....

Anonymous said... Best Blogger Tips

Bodo babi nyer polis .. tu baru ais krim .. aku dari dulu sampai skrg mmg xsuke polis ... sial lar dh lar bg layanan buruk .. bajet ade kuase sangat ... mmg babi r polis ni !!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

Polis ni org alor lintah,besut terengganu.

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...