Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Thursday, 19 July 2012

Kesian : Kanak-Kanak Menjaga Ibunya Yang Lumpuh Di China (5 Gambar)

Bersyukurlah dengan kesenangan hidup yang kita nikmati sekarang. Tapi bukan semua orang bernasib baik macam kita. Contohilah budak lelaki di China ni yang menjaga ibunya yang lumpuh. Budak lelaki ni setiap hari memasak, merawat, membuat kerja rumah dan menjaga ibunya yang lumpuh seorang diri. Memang sungguh tabah.






p/s : Walaupun sibuk menguruskan rumah dan menjaga ibunya, budak ini tetap tidak meninggalkan pelajarannya.. salute.. 

Sumber : Here



18 comments:

--PopCorn-- said... Best Blogger Tips

terbaik la

Anonymous said... Best Blogger Tips

Adida,

gagal

sixsick said... Best Blogger Tips

moga dipermudahkan urusan dunia dan balasan yg baik pada budak ni....

Anonymous said... Best Blogger Tips

hormat dan kagum..semoga berjaya.

Anonymous said... Best Blogger Tips

anak mithali...semoga berjaya jadi doktor dan rawat ibumu seandai engkau berjaya satu hari nanti.

Anonymous said... Best Blogger Tips

=( sian kat budak ni..

Anonymous said... Best Blogger Tips

Tak sia-sia ibu yang melahirkannya.

Anonymous said... Best Blogger Tips

ini macam baru blh respect.

Anonymous said... Best Blogger Tips

Semoga Allah beri dia dan ibunya hidayahNya..sangat pilu..susah di dunia ok lagi..kalo kat akhirat..aku sendiri pun tak sanggup bayang..

azu said... Best Blogger Tips

Semoga Allah membuka hati mereka untuk memeluk Islam. Insyallah

Biawak Laut said... Best Blogger Tips

eh, ape nie azu 09:14..nak peluk2 agama segala??..hampeh je bunyi..biar la diorg dgn agama diorg sendiri, janji diorg buat keja bgus..ko nk ke peluk agama diorg? cis..

Anonymous said... Best Blogger Tips

Biawak laut: Bodo je ko lah

Anonymous said... Best Blogger Tips

Mmmm.... wa lespek sa lu.... good kid...

Anonymous said... Best Blogger Tips

ko ni biawak , mmg tak fhm bhase betul laaa . mksud si azu tu , semoga die selamat dunia dan akhirat laa. klu die non muslim mungkin kat dunia die slmt tapi kt akhirat kelak . slmt ke die ???

ape2 pon , aku respek kat budak ni . =)

Anonymous said... Best Blogger Tips

tabik salute bdak nie..bkan mcm bdak cina mlaysia..racist jew thu..pilot!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

kagum aku tgok semanagat budak ni..kalah bdk2 remaja kt m'sia skrg kini..islam lak tu tp..korang pkir2 sndiri la..slmat berposa sume..

Anonymous said... Best Blogger Tips

ha...cina kat malaysia memang patut besyukur sebab duduk malaysia bai

Anonymous said... Best Blogger Tips

maybe biawak laut tu non muslim laaa...tu yang kuar ayat camtu...

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...